sobota, 23 lipca 2016

Sneak peek 7x06#2

HANNA:
(...) Bo nie jestem wróżbitką, Lucas. Skąd mam znać First Corner Financial?
Dobra, co jeszcze nie podoba jej się w biznes planie? 
Wszystko. Rozumiem. 
Byłoby prościej, gdybyś tu był. Osobiście. 
Ponieważ mam wykształcenie w branży modowej, a nie w dodawaniu nudnych liczb. Zaczekaj chwilkę. 
[SMS OD ARII: ,,Możemy się spotkać? Potrzebuję porady"]
Słuchaj, będę musiała do ciebie oddzwonić. (...) Dobra, odezwę się później. Pa.

NIEZNANY MĘŻCZYZNA: Zanim znów kogoś zakopiesz, sprawdź najpierw, czy na pewno nie żyje.

~ * ~
P.S: First Corner Financial, to mała firma w Kalifornii. Zajmuje się ona udzielaniem porad w sprawach inwestowania pieniędzy. Wydaje mi się, że o to chodziło Hannie, ale bywam głucha jak pień momentami, więc pewności nie mam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz