sobota, 30 lipca 2016

Nowa postać w 7 sezonie

 Cześć!

Do załogi Pretty Little Liars dołączyła znana z serialu 'Tancerki' - Emma Dumont. Grana przez nią postać pojawi się po raz pierwszy w odcinku 7x11 "Playtime". Oficjalnie mówi się, że zagra ona niejaką Katherine Daly. Śmiem jednak podejrzewać, że to zmyłka. Niedawno dziewczyna wrzuciła do sieci ciekawe zdjęcie z planu, które wygląda na zrobione w scenerii szpitala Radley lub Welby. Zaciekawieni? Rozwijajcie.

Aktorka wrzuciła poniższe zdjęcie na swojego Instagrama. 
Co możemy dostrzec? 


1) Ewidentnie poznamy jej postać w jakimś ośrodku zdrowia

2) Dziewczyna ma blond włosy

3) Dziewczyna porusza się na wózku inwalidzkim, ale poza szpetnymi kapciami, złamanej nogi u niej nie widzę

4) Patrząc po pidżamie szpitalnej, wydaje mi się, że to nie jest zwykły szpital tylko szpital psychiatryczny. W zwykłych szpitalach mają te takie tanie, papierowe koszule. Wiecie, o co mi chodzi. Poza tym Spencer i Mona miały podobne, podczas swego pobytu w Radley. Patrzcie na porównanie zdjęć poniżej.

5) Taka totalnie subiektywna opinia świadcząca o tym, że to Radley. Kiedy porównałam zdjęcia pozostałych dziewczyn to dotarło do mnie, że wszystkie miały zmechacone włosy, jak Emma. Hahaha. Radley tak działa :)

6) Meble w Radley, gdy była tam Spencer są podobne do tych ze zdjęcia Emmy. Ta sama kolorystyka, drewniane stoliczki, fotele, kanapy. Porównanie też poniżej, poniżej.

~ * ~

Wiecie jaką mam teorię? Że aktorka odegra rolę Bethany Young i w końcu dowiemy się, co się tak naprawdę stało. Bethany była ledwie dwa lata starsza od Kłamczuch. Gdy zginęła miała 17 lat. Nie sądzę, żeby wiele zmieniło się w Radley od dnia jej śmierci do przybycia tam Spencer. 
Hastings trafiła tam jakiś rok, dwa lata po wydarzeniach z tej nocy zaginięcia Alison. Nie pamiętam dokładnie, ale na pewno nie minęło na tyle czasu, żeby zmieniać wystrój. A już na pewno Radley nie szastało pieniędzy na wynajmowanie dekoratora wnętrz. 
Fani głównie zasypują Emmę pytaniami, czy zagra Bethany, ale pojawiają się też głosy, że może to młoda Mary. Ja jednak nie sądzę, żeby tak było, ponieważ 23 lata temu z pewnością był inny wystrój. Może nie w kwestii sprzętu medycznego, bo to droga rzecz do wymiany, ale meble? Raczej, nie inaczej.

PORÓWNANIE
Koszula Spencer z pobytu w Radley:

Koszula Mony z pobytu w Radley:

Meble w Radley w czasie pobytu Spencer:


A może dziewczyna zagra zwykłą pacjentkę Radley, która wie coś na temat Bethany i do której udadzą się Kłamczuchy? Jak myślicie?


LILY RED

6 komentarzy:

  1. Nie sugerowałbym się tymi meblami, dali co mieli :D
    Ale od razu jak ją zobaczyłem pomyślałem o Bethany Young, dokładnie tak ją sobie zawsze wyobrażałem.
    Myślę jednak, że to będzie jakaś dziewczyna, która przebywała w Radley razem z Mary/Charlotte/Bethany i dziewczyny udadzą się do szpitala, w którym obecnie przebywa żeby dowiedzieć się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jest to córka tego doktora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z hasztagów to #killinit :o

    OdpowiedzUsuń
  4. "Hastings trafiła tam jakiś rok, dwa lata po wydarzeniach z tej nocy zaginięcia Alison." Rok po nocy zaginięcia Ali to serial się zaczyna, dwa lata po tej nocy Mona okazuję się A i ginie Maya. Spencer trafia do Radley pod koniec 3 sezonu, czyli po PONAD dwóch latach.
    Jak już coś piszecie to sprawdzajcie fakty. Jak prowadzicie bloga o serialu to powinnyście coś wiedzieć o tym co się w tym serialu wydarzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mamy być chodzącymi encyklopediami PLL?
      Bez przesady. Nie jestem w stanie wszystkiego zapamiętać, a to po ilu latach od śmierci Ali, Spencer trafiła do Radley, nie ma żadnego znaczenia w przypadku tej notki.
      Nic tu nie było udowadniane. Podzieliłam się tylko swoimi przewidywaniami na temat tego kim może być ta osoba, czego robić nie musiałam. Nie tworzyłam tam teorii potwierdzającej cokolwiek, więc nie poczuwałam się do tego, żeby spędzać ileś czasu w necie, aby się upewnić ile czasu minęło. Gdybym tworzyła notkę chcąc coś udowodnić to wtedy bym poszukała tych informacji. A że tak nie było, to odpuść sobie.

      Sama Marlene nie zawsze wie, co się w tym serialu wydarzyło, więc nie oczekuj od nas, że będziemy znać go na pamięć.
      A jak masz jakiś problem to zwróć uwagę w normalny sposób. Powiedz, co poprawić a nie wyskakuj z durnymi pyskówkami i oczekuj Bóg wie czego.

      Usuń
    2. Poprawię się, bo znowu mi zarzucisz, że nie sprawdzam faktów. ,,Po rzekomej śmierci Ali"

      Usuń