wtorek, 12 lipca 2016

Dwa sneak peek 7x04#3 i 4

DOBRY WIECZÓR!

W sieci pojawiły się dwa sneak peeki z odcinka 7x04. W pierwszym Kłamczuchy + Mona spotykają się z Jenną. W drugim Spencer szoruje ślady po błocie... jakkolwiek to brzmi. Tłumaczenie w rozwinięciu.

P.S. Dzięki za podsyłanie linków do sneak peek :)

JENNA: Hanna? Hanna Marin?
HANNA: Tak, Jenna. To ja.
JENNA: Tak myślałam, że cię słyszę. Wydaje mi się, że słyszałam też Arię. 
ARIA: Cześć, Jenna.
JENNA: O mój Boże, jakie miałam szanse na spotkanie Was?
MONA: Nie tak zaskakujące, jak Twoje pojawienie.

JENNA: Mona. Nie mówcie mi, że wszystkie tutaj jesteście. Wiedziałam, że dziwnie będzie powrócić, ale to jakbym odbyła podróż wehikułem czasu. (Nie jestem pewna, czy dobrze słyszę)
SPENCER: ???
JENNA: Widzę, że nie straciłaś poczucia humoru, Spencer.
EMILY: Więc co sprowadziło cię z powrotem?
JENNA: Toby zaręczył się. Cała rodzina zjechała się aby świętować. 
EMILY: Ale ty musisz mieszkać w Radley?
JENNA: Och, nie słyszałaś? Mój dom eksplodował (to sarkazm). Wiem, że nie tylko Toby ma ślubne plany, więc gratulacje, Hanna. 
HANNA: Dziękuję. Skąd ty.... skąd...?
JENNA: (...). Cóż, niestety, ale muszę iść. Powiedzcie Ali, że mam nadzieję, iż wyzdrowieje. A może sama pójdę ją odwiedzić (...). Po wpadnięciu na was wszystkie mam to uczucie (...)

EMILY: Samochód to jeden wielki bałagan. Wieczność zajmie wyczyszczenie tego wszystkiego.
SPENCER: Chcesz pomóc to przestań krążyć i roznosić błoto wszędzie.
EMILY: Może powinnam zadzwonić i powiedzieć, że spóźnię się na swoją zmianę do pracy,
SPENCER: Nie. Nic nie może wyglądać podejrzanie. Potrzebujemy cię, jak tu skończę. O Boże (...)
EMILY: (...) jest czyste?
HANNA: Nie wiem. 
Spencer, mogę Ci z tym pomóc. Krwawisz. 
SPENCER: To nie moja krew.

~ * ~

Wybaczcie braki w tłumaczeniu, ale ja jestem wzrokowcem, potrzebuję napisów. Ze słuchu ciężko mi wyłapać słówka.

LILY RED

2 komentarze:

  1. Jenna wraca i od razu zapowiada się ciekawie! :D Dobrze, że odcinek już jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ciekawe po czyjej będzie stronie? :D Zamierzam oglądać dzisiaj live :D

      Usuń