poniedziałek, 18 lipca 2016

Powrót Sary

Hello

Naprawdę zaczynam wierzyć w swoje zdolności jasnowidzenia. Kilka dni temu robiłam śmieszki na czacie, że jak Sara wróci to pewnie zabierze się za Jennę, ponieważ trzeba kogoś nowego naciągnąć na darmowe prysznice. I proszę bardzo... spełniły się nawet moje żarciki o wspólnym drinku tej dwójki. Czyli tajemniczym wspólnikiem Jenny jest Sara?
Hmm, nie mam pojęcia w jakiej dziurze do tej pory siedziała Sara, ale coś czuję, że tym razem naciągała kogoś na darmowe muffinki. Zrobiła się ,,okrąglejsza", jeśli wiecie co mam na myśli :)



Czyżby tę dwójkę połączyło coś więcej, niż wspólne interesy? Tylko czekać aż fani dadzą im oficjalną nazwę shipu: JARA, SENNA? Chyba wolę JARA.


Źródło

6 komentarzy:

  1. Niech Sara umrze, skoro w 6 odcinku ktoś ma umrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są spore szanse na to, że Twoje marzenia się spełnią. Wiesz czemu? Bo kto się nie umawia z Jenną ten ginie. Garrett i Shana właśnie mi przytakują.
      Tam Sydney jeszcze zipie, bo nie kręciła z nią tylko robiła za darmową opiekunkę.
      Ale Sara to inna historia. Zacznie flirtować z Jenną i bang! Podpisała na siebie wyrok xDD

      Usuń
    2. Nie no po prostu póki co to Sara jako jedyna z ujawnionej obsady 6 odcinka powinna zginąć :D

      Usuń
    3. A Sydney niby jest bardzo ważna, czekam, aby się o tym przekonać.

      Usuń
  2. Ale Sara wyglada okropnie, serio...

    OdpowiedzUsuń