sobota, 30 lipca 2016

Crossovery 2

Hej!

To już moja druga notka z serii ,,Crossovery". Pierwszą możecie znaleźć tutaj: Part 1
Zdarzyło mi się też napisać notkę o tym, dlaczego PLL jest porównywane do serialu stacji MTV 'Scream' (Link). Naprawdę go polecam! Obok 'Pretty Little Liars' i 'Teen Wolfa', 'Scream' to mój ulubiony serial.

W notce znajdziecie różnego rodzaju filmiki: czołówki w innych stylizacjach, shipy itp. 
A nawet zobaczycie Damona z 'The Vampire Diaries' w roli 'A'.


Scream Queens to takie bardziej głupawe i komediowe 'Pretty Little Liars' :)


Kłamczuchy w stylizacji 'Scream'




Ludziska, jeśli szukacie nowego serialu do obejrzenia to naprawdę polecam ,,Scream". Jest on bardzo podobny do PLL. Tylko bardziej morderczy! Aktualnie trwa 2 sezon.
Dopóki nie obejrzałam tego serialu, moją ulubioną postacią męską byli kolejno: Damon i Caleb. Teraz moją jedyną serialową miłością jest Stavo. Po prostu ideał.
Totalny psychol (jego pasją jest rysowanie martwych ludzi), niegrzeczny chłopiec, tajemniczy i przy tym lojalny. A ten jego tatuaż na plecach... hot! Mój ideał. 
To znaczy owszem... istnieje opcja, że któregoś dnia mógłby mnie zabić we śnie, ale wiecie... nie ma związków idealnych :)


Damon jako 'A'

Czołówka w stylu 'Scream Queens'

Czołówka w stylu 'American Horror Story'


Czołówka w stylu 'Scream'

Czołówki z poszczególnych odcinków 6 sezonu
(świetna muzyka i efekty)









Crossover PLL vs. TWD

Crossover PLL vs. SQ

PLL vs. ?

Crossover PLL vs. TW



PLL

Aria vs. Big A

Pary





7 komentarzy:

  1. Tez ogladam screama i jestem na biezaco!Jak w pierwszym sezonie zgadłem kto jest zabojcą to w tym sezonie nie mam pojecia. Chociaz podejrzewam ze jest dwoch zabojca i na 99,999% jednym z nich jest Zoe. Ta laska po prostu musi byc w cos zamieszana. Poza tym sama wspominala o jakims sekrecie ktorego na razie nie chce wyjawic. Co do Stavo ten gosc na pewno tez musi byc w cos zamieszany.Przeciez mial rysunek Setha Bransona przypietego do łózka. Jedyni zabojca brooke i audrey o tym wiedzieli. Eli zbyt mocno jest nam podsuwany pod nosy. Wiec jak mowilem jeden zabojca to na pewno Zoe,co do drugiego nie mam pojecia. Wgl świetny blog o screamie------mtvscream.blogspot.com Btw. Swietna notka! ~Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiałam na Panią Lang, ale teoria mi się rypnęła, kiedy jej krew rozbryzgała się po szkolnej podłodze :)
      Właśnie też mnie zastanawia skąd Stavo wiedział, że Brooke przypięła Bransona, ale doszłam do wniosku, że on ją śledzi. Jak wtedy, gdy siedziała na schodach z Jakiem. A pomyślałam tak, dlatego że, gdy Stavo przeglądał teczki swojego ojca na komisariacie, to zdziwił się się trochę, gdy zobaczył spalone ciało Setha Bransona. Ale to tylko teoria na razie. Mam nadzieję, że nie jest on mordercą, ponieważ bardzo się nim podjarałam, haha. Co prawda lekko mnie zaniepokoił ten fetysz, gdy ukradł szminkę Brooke i ją powąchał, ale jak mówiłam... nie ma idealnych związków!
      Natomiast, co do Eliego nie byłabym tego taka pewna.
      Tak na marginesie: zabójca to z pewnością facet, ponieważ Hayley próbowała zrobić mu... eee, no wiesz. Przyjemność :) Może to też być Kieran, który ma uraz po tym jak jego ojciec zginął.
      Trzymając się serii filmów ,,Scream" w tej części zabójcą powinien być rodzic poprzedniego zabójcy. Może Brandon James ożyje? Zobaczymy.

      Spojrzę na bloga na pewno. Dzięki :*

      Usuń
  2. Scream queens >>>>> PLL, już się nie mogę doczekać 2 sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Szczególnie, że pojawiają się dwa ,,wilkołaki" w 2 sezonie SQ :D
      Jeden to Colton Haynes znany z roli Jacksona w Teen Wolfa. A drugi to Taylor Lautner ze Zmierzchu :D

      Usuń
  3. Ooo tak! Scream to jeden z moich ulubionych seriali, ktory znajduje w najlepszej trójce. Uwielbiam Noah i nie wyobrażam sobie aby morderca miał go zabić, bo bez niego nie byloby by juz serialu. Co do nowego zabojcy. Na poczatku podejrzewalam Zoe, a pozniej pania Lang, ale gdy zabójca ją zaatakował to już ją usunelam z tej listy. Jak na razie pasują mi do bycia tym zabójcą Stavo, Eli i Kieran. Wolalabym zeby nie byl to Stavo, bo jego polaczenie z Brooke bardzo mi sie podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zabiją Stavo albo Brooke to ja rzucam wszystko :D Najlepszy ship.

      Usuń
  4. O ile Scream jest bardzo podobne do PLL to akurat SQ według mnie trochę mniej ;D, ale oba seriale kocham i są to jedne z moich ukochanych seriali z którymi jestem na bierząco i nie mogę się doczekać 2 sezonu SQ 😍a ze scream najbardziej kocham Brooke 😍

    OdpowiedzUsuń