niedziela, 6 września 2015

PLL w innym klimacie. Crossovery.

                Hej! Przeglądając różnego rodzaju filmiki na youtube znalazłam kilka perełek, którymi koniecznie muszę się z wami podzielić. Zastanawialiście się jakby to było, gdyby akcję PLL umieścić w innym mieście? Dorzucić innych bohaterów? Połączyć z innym serialem/filmem? Wiem, że w Internecie jest pełno tego rodzaju filmików. Większość jest jednak dosyć amatorska i słaba jakościowo. Możecie wierzyć mi na słowo, że filmiki, które dodam takie nie będą. Jestem całkiem pewna, że spodobają wam się tak samo jak mi. Aż wam kapcie zlecą ze stóp! (Okej, przesadziłam haha). Zapraszam do rozwinięcia notki.


1. Zdecydowanie mój faworyt. Z chęcią zobaczyłabym taki film w roli głównej z Troian i Janel. Zwłaszcza, że widziałam oryginalnego ,,Czarnego Łabędzia” i bardzo mi się podobał. Sceny są świetnie ze sobą połączone. Ktoś potrafił wykorzystać fakt, że Troian jest niezłą akrobatką w życiu prywatnym. A już całkiem świetne było wykorzystanie scen Spencer, gdy była na skraju 
załamania. Uwielbiam ten filmik ;)


2. Filmik inspirowany horrorem ,,Ciało Jennifer” w rolach głównych z Megan Fox i Amandą Seyfried. Bohaterka (Megan) uwodziła i zabijała chłopców. I jakoś mogę zobaczyć w tej roli naszą Alison. Zresztą sami oceńcie efekt. Według mnie wypadło całkiem fajnie.


3. Pamiętacie film ,,Wredne dziewczyny”? Myślę, że większość z was go widziała. Główna bohaterka trafia do publicznej szkoły, gdzie przekonuje się na własnej skórze jak złośliwe potrafią być inne dziewczęta. Zwłaszcza, gdy wcześniej mieszkało się w Afryce i uczyło w domu. I po raz kolejny… czy Alison nie nadawałaby się na wredną Królową Szkoły, Reginę? Według mnie idealnie. Hanna byłaby tą blondynką, która przepowiadała pogodę swoim biustem. Spencer tą wicekrólową, a Aria nową dziewczyną z Afryki.


4. Filmik inspirowany filmem The Duff. Główna bohaterka dowiaduje się, że w szkole wszyscy nazywają ją ,,The Duff”. Czyli tą grubą, brzydką koleżanką, która robi tło tym ładniejszym. Dziewczyna postanawia to zmienić i zawalczyć z taką dyskryminacją. Tutaj pasuje nam Heffty Hanna, która była wyśmiewana przez Alison i zawsze robiła dla niej za tło.


5. A co powiedzielibyście na zamianę aktorek? Dziewczyny z Pamiętników Wampirów wsadzić na miejsce naszych Kłamczuch i sami możecie zobaczyć, jaki z tego wyszedł efekt. Ten filmik też należy do moich ulubionych. Lubię takie odmiany.


6. Połączyć Słodkie Kłamstewka, Teen Wolfa i Pamiętniki Wampirów, a wyjdzie coś ciekawego. Plus za sceny z Ravenswood. To miasto było przerażające. Dodatkowo piosenka Florence and The Machine nadaje filmikowi ciekawy klimat. ,,Seven Devils" to jest to.Trzyma w napięciu.


6. Połączyć Słodkie Kłamstewka, Teen Wolfa, Pamiętniki Wampirów i Hemlock Grove? Trochę przesada, ale wychodzi całkiem nieźle. Z pewnością chciałabym zobaczyć scenę w pokoju Hanny, której pilnowaliby Scott i Isaac. To niezłe ciacha :)


7. Nie wiem, co napisać o tym filmiku. Sami musicie go zobaczyć. Po prostu coś w nim jest. Tak jakby naprawdę miała nadejść wojna pomiędzy tymi bohaterami. Może to mało wiarygodne, ale chciałabym zobaczyć coś więcej w tym temacie. I te spojrzenie psychopaty w wykonaniu Mony.


8. Wyobrażacie sobie, co by było gdyby do PLL wrzucić kilka seksownych wampirów? Oczywiście, że to byłaby przesada, ale z drugiej strony mieliśmy duchy w Ravenswood. Zatem choć na chwilkę dajmy się ponieść wyobraźni. W końcu Klaus, Damon i Stefan to niezłe ciasteczka.


9. A co z Supernatural? Aria demonem? Hanna czarownicą? (Ashley wystąpiła jako czarownica w Supernatural). I nasi słynni łowcy Winchester: Dean i Sam. Oj dopiero działoby się! Tylko nie wiem, czy dziewczynom udałoby się przeżyć. Na pewno Aria miałaby problemy z prysznicem wody święconej :)


10. Moje ulubione połączenia serialowe to właśnie Pretty Little Liars z Teen Wolfem. Stiles w pewnym momencie miał problemy ze snem i odróżnieniem rzeczywistości, zupełnie jak Spencer. Nic więc dziwnego, że połączyli ich sceny w coś ciekawego. Mógłby z tego wyjść jakiś thriller psychologiczny :D


 11. Ten filmik też nie wiem, jak opisać. Musicie go ocenić sami. Może to ta muzyka i tak dobrane sceny sprawiły, że jest w nim coś kuszącego? W każdym razie, w mieście z pewnością działoby się.


12. Ten filmik autor opisał: Co gdyby Szeryf Stiliński poślubił matkę Hanny i ich światy złączyłyby się? Zobaczcie sami. Witamy w nowej epoce, gdzie wilkołaki grasują w mieście.


13. Scena PLL z nutką kryminału, dramatyzmu? Czemu nie? Lepiej jak fabuła jest nieco poważniejsza i niebezpieczna. Z pewnością ciekawiej się to ogląda niż przemianę faceta w kobietę :D 

Co sądzicie o tych filmikach? Podobały wam się? Czy któryś szczególnie wpadł wam w oko? Mnie całkiem powalił Czarny Łabędź. Oglądałabym <3 

LILY RED

13 komentarzy:

  1. Pll i SuperNatural to wręcz idealne połączenie dla mnie. Uwielbiam oba seriale i chciałabym (nawet bardzo) zobaczyć ich połączenie przynajmniej jako jeden odcinek (chcociaż nie pogardziłabym całym sezonem ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz obejrzeć odcinek Supernatural z Ashley Benson. Grała tam cheerleaderkę-wiedźmę. Jak zaczęłam oglądać Supka i dowiedziałam się, że Ash tam zagrała to biegiem nadrabiałam sezony, żeby dotrzeć do odcinka z nią :D
      Myślisz, że jakby wysłać Winchesterów do Ravenswood to zgarnęliby panią Grunwald za bycie supernatural? Hahaha

      Usuń
    2. Obejrzałam już ten odcinek dawno temu, teraz jestem trochę dalej. Myśle, że odpuściliby jej. W końcu sami kolegują się z jedną medium. Może Grunwald pomagałaby głównym bohaterom?

      Usuń
  2. (do adminek, założycielki) jak wejdziecie na fb, to zobaczcie na wiadomości. wysłałam pewien pomysł/propozycję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś wysłać nam to przez maila (allaboutprettylittleliarsblog@gmail.com)? Stalia wyjechała, a ona ma dostęp do fb ;). Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń
    2. Musiałam to napisać. Fajny nick! Podoba mi się :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie filmiki świetne ale mi się najbardziej podoba 8 :)
    Super notka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa, rozumiem. Klaus, Damon, Stefan i wszystko jasne :D I pary są świetnie dobre, bo mogę sobie wyobrazić Arię i Damona, Hannę i Klausa oraz Spencer i Stefana... Cóż, biedna Emily została sama :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Mega podobają mi się te połączeni. Ostatnio natknęłam się na te zwiastuny z wersjami z innych seriali, głównie oglądałam z TW, ale fajnie było zobaczyć i PLL'owską wersję. Więc z tym postem trafiłaś w dziesiątkę.
    Wszystkie filmiki są super, chyba tylko Black Swan jakoś nie przypadł mi do gustu, to pewnie przez ten głos z trailera który zupełnie nie pasuje mi do Troian. Widziałam taki jeden zwiastun Papierowych Miast z TW i tam nie były podkładane scenki z serialu do głosu, tylko głosy z TW, więc nie brzmiało tak dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o którym filmiku mówisz. W sumie to też mogłam go umieścić, ale może zrobię to następnym razem :)
      Właśnie pierwszy raz widziałam taki filmik, że ktoś podłożył fabułę PLL pod inny serial. Chodzi mi o dziewczyny z Pamiętniki Wampirów w stylu PLL. Ciekawie to wyszło :D

      Usuń
  6. Uwielbiam takie trailery popularnych filmów z Klamczuchami w roli głównej! Widziałam także TFIOS i Igrzyska Śmierci :) Cuda po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka miła odmiana od ciągłych teorii i mieszania nam w głowach :D Dobry filmik to miód, malinka :D

      Usuń