piątek, 4 września 2015

Nowa rola Brendana Robinsona

W razie gdybyście przegapili ostatnie wieści, Brendan Robinson — który jest znany z roli Lucasa w PLL — zagra Setha Cohena, uroczego kujona i przybranego brata, w musicalu “The Unauthorized O.C”. Okazuje się, że ponoć Brendan ma całkiem niezły głos, a w tej sztuce będziemy mogli zobaczyć go na żywo. 


“Mr Seth Cohen! @brendanrobinson rozniósł to w #theocmusical”, napisała jego koleżanka z planu PLL i przyjaciółka w realnym życiu, Janel Parrish. Spójrzcie na ich wspólne zdjęcie. Pamiętacie jak Brendan wspierał Janel podczas występów w Tańcu z gwiazdami? Wygląda na to, że nie tylko główna obsada zawarła przyjaźnie poza planem. Cieszy mnie, że Janel i Brendan wspierają się wzajemnie. PLL łączy ludzi ;)


Tu możecie zobaczyć fragment aktu 4. Obejrzałam filmik, ale nie widziałam, żeby Brendan tam śpiewał. Grał, owszem... Aczkolwiek ciężko mi tego słuchać, bo nie lubię musicali. Także może wy się pomęczycie? :)

Czy jesteście zainteresowani obejrzeniem tego musicalu? Czy zaskoczyło was, że Brendan potrafi śpiewać? Mnie troszkę tak. Bardziej mnie jednak zdziwiło, że dostał nową rolę nie w żadnym filmie, serialu, sztuce teatralnej, a w musicalu. W każdym razie życzę mu wszystkiego dobrego i jeśli tak chce rozwijać swoją karierę to dobrze dla niego. Trzymamy kciuki!

LILY RED

1 komentarz: