niedziela, 13 września 2015

Co słychać u aktorek? Zdjęcia z ich ostatnich sesji

Cześć wszystkim!

Pamiętacie może ostatnie zdjęcia Ashley Benson dla Find Your California, które publikowałam kilka notek wcześniej? Tym razem mam dla was zdjęcia zza kulis, które pokazują jak faktycznie wygląda Ashley. Nie wiem, jak wy, ale ja się trochę zdziwiłam. A żeby notka nie była zbyt pusta, postanowiłam także dodać zdjęcia z ostatnich sesji Lucy i Shay. Chcecie zobaczyć te zdjęcia? Rozwijajcie :)


 ASHLEY BENSON DLA FIND YOUR CALIFORNIA:

Przyznam bez bicia, że byłam w szoku, gdy zobaczyłam te zdjęcia. Na oficjalnych zdjęciach z sesji Ashley wygląda na o wiele bardziej szczupłą. Pamiętam jak skomentowałam jedno z jej zdjęć, że dziewczyna ma świetną figurę. Nie mam jakiegoś wielkiego problemu z tym, że jest inaczej, ale chyba jednak ktoś użył photoshopa. W rzeczywistości Ashley wygląda ciut odmiennie :)















DLA PORÓWNANIA:






LUCY HALE DLA V MAGAZINE BY JAMES LEE WALL:

Cóż ja mogę napisać o tej sesji? Lucy wyszła tu ślicznie i bardzo seksownie. A jaka ona chudziutka!





SHAY MITCHELL DLA THE COVETEUR:

Mnie nie przekonała ta sesja. Poza tym mam wrażenie, że Shay tylko ,,wygląda". Może i nadaje się na modelkę, ale z drugiej strony, czy ona nie robi cały czas tych samych min? 











LILY RED

4 komentarze:

  1. Ashley wygląda świetnie. Ma bardzo fajna i zdrowa figurę. Oczywiście zdjecia z instagrama roznia się od tych, które mogą zrobić paparazzi. Wiadomo na instagramie kazdy chcę się prezentowac jak najlepiej. Dobra poza, filtry i kazdy wygląda jak milion dolarów.;)
    Lucy jak zawsze ladna, a Shay zazdrosze chyba każdego zdjęcia i tego jak piękna jest. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ba, że Ashley wygląda świetnie. Ja zazdroszczę jej biustu haha :D Tylko byłam zdziwiona tak jak czytelniczka poniżej. Wzięli mnie z zaskoczenia xD

      Usuń
  2. Sesję każdej z nich są świetne!

    A co do zdjęć zza kulis to się zdziwiłam, bo Ashley dodawała na snaphata videa, w których wygląda inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nie? Miałam taką samą reakcję. Ashley tak, czy siak jest ładna, ale nie musi używać żadnych filtrów itp :D

    OdpowiedzUsuń