czwartek, 24 września 2015

Nowa seria: Czyje to? 1#

Hej! Na nowe odcinki naszego serialu musimy jeszcze trochę poczekać. 
Nie wiem jak Was, ale mnie strasznie irytuje ta przerwa, która wydaje się być wiecznością...


Postanowiłam wprowadzić nową serię postów pod nazwą "Czyje to?"
Już wyjaśniam o co chodzi.
 
W każdej notce będę dodawała jakąś część ubrania, garderoby, dodatek jednej z naszych serialowych postaci. Waszym zadaniem jest odgadnąć do kogo należy dana rzecz! 

W rozwinięciu czeka na Was pierwsza zagadka.
Pamiętajcie, aby  w komentarzach napisać opinie na temat tej serii i oddać swój typ!
No to zaczynamy!




CZYJE TO?


podpowiedź:

Te spodnie należą do osoby, która lubi z modą trochę poszaleć. 
W tamtym okresie ubierała się dosyć mroczno, z pazurem.


xoxo
Stalia

10 komentarzy:

  1. stawiam na Hannę lub Arię. nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. było na pllpoland (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wchodzę tam więc nie wiem. zdjęć i stylizacji jest pełno więc myślę, że nawet gdyby było coś tam takiego to zdjęcia będą inne. pozdrawiam!

      Usuń
  3. no masakryczna jest ta przerwa... nie wiem co robić bez pll. Dopiero miesiąc przerwy, a ja już czuję potrzebę oglądania nowych odcinków :D. Co do serii to bardzo mi się podoba! Gdy tylko zaczynałam czytać wiedziałam, że to piszesz właśnie Ty hahah ( masz taki charakterystyczny styl pisania). A te spodnie na pewno są Arii. Jeśli ktoś nie był pewny to wskazówka mogła go jeszcze bardziej zmylić bo "W tamtym okresie ubierała się dosyć mroczno" pewnie większości kojarzy się z Hanną z 5A. Ale ja jak tylko zobaczyłam zdjęcie to wiedziałam, bo mam dobrą pamięć wzrokową. Jak często będą się pojawiały posty z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się pisać zawsze podobnie, aby każdy wiedział, że to właśnie ja piszę :D
      postaram się dodać posty z tej serii maksymalnie co 2-3 dni, może nawet wyjdzie codziennie.
      Jeszcze 4 miesiące do pll.. masakra

      Usuń
  4. Hmm...obstawiam Hannę :) chociaż Aria też jest prawdopodobna

    OdpowiedzUsuń