środa, 23 września 2015

Nowy wygląd bloga!

Cześć! Przepraszam Was kochani za brak postów z mojej strony. Wrzesień to najbardziej zawirowany miesiąc w tym roku w moim życiu. Tyle się działo i dzieje. Dajcie mi jeszcze tydzień, a wrócę z nowinkami serialowymi i sprawdzimy co się dzieje u naszych aktorów.
A tymczasem... dzisiaj mamy pierwszy dzień jesieni i z tej okazji
 na Naszym blogu pojawił się nowy wygląd bloga!
 Mam nadzieję, że Wam się podoba, ponieważ włożyłam w niego wiele godzin pracy i zaangażowania.
Napiszcie jak możecie w komentarzach co sądzicie o wyglądzie :)




Wyniki konkursu pojawią się pod koniec tygodnia!

pozdrawiam
Stalia

10 komentarzy:

  1. Poprzedni lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię! tamten był bardziej letni, a ten miał być bardziej mroczniejszy aka jesienny. mam nadzieję, że nie jest tak źle. pozdrawiam

      Usuń
  2. strasznie mi się podoba i zdjęcie i kolorystyka! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś opuścić trochę sekcję z postami (lub dać trochę wyżej nagłówek), ponieważ zachodzi ona na napis ,,All abut Pretty Little Liars''.
    Moim zdaniem Kłamczuchy na nagłówku powinny być mniej przezroczyste, bo troszkę za bardzo zlewają się z tłem (które swoją drogą jest przepiękne <3).
    Przez to cały szablon jest mętny i mało wyrazisty. Bardzo ciekawym akcentem jest złoty napis.
    Zmieniłabym też kolor odwiedzonego linku w etykietach. Szare litery na granatowym tle strasznie się zlewają z tłem, przez co są praktycznie nieczytelne.
    Ogólnie kolorystyka jest dobrze dobrana, tylko ta czerwona linia pod odpowiedzią na komentarz średnio pasuje do wyglądu.
    Awatary komentujących trochę nachodzą na ramkę postu i wypadałoby je przesunąć kilkanaście pixeli dalej.
    Nie odbieraj mojej opini jako hejtu, ponieważ nim nie jest. Po prostu chcę zwrócić Ci uwagę na rzeczy, które moim zdaniem wypadałoby poprawić.
    Poza tymi kilkoma sprawami nowy wygląd jest naprawdę bardzo dobry.

    http://dziewczyna--z--pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za konkretne uwagi! Jeśli chodzii o wysokość nagłówka to wszystko zależy od przeglądarki którą się używa i ustawień w komputerze. U mnie jest wszystko tam gdzie powinno być, nic nie nachodzi na posta.

      Usuń
    2. Resztę postaram się zmienić. Jeszcze raz dzięki za opinie. Pzdr

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Myślę, że to nie tylko przeglądarka zniszczyła mi widok, ale i nienaturalnie duży monitor (grubo ponad 20 cali).

      Usuń
  4. Mi sie kojarzy bardziej z zimowym klimatem ;P ale jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń