poniedziałek, 7 września 2015

Wren i CeCe = Zakochani?

Przeglądając serwis tumblr, natknęłam się na dosyć ciekawą teorię. A może raczej oburzającą? Podkreślam, że nie jest to moja teoria. Aczkolwiek w nawiasach będę wypisywać własne uwagi. Przyznam szczerze, że nie jestem przekonana do tej teorii. Zatem dlaczego ją dodaję? Powód jest prosty: Gdy przed finałem pojawiały się teorie, że CeCe była facetem i przeszła operację, dosłownie zawsze je wyśmiewałam, a autorom miałam ochotę kazać puknąć się w czoło. Wydawało mi się to kompletnie zmyślone/kosmiczne i tym samym nierealne. I dostałam nauczkę, żeby nie ignorować nawet tak dziwnych teorii, bo w PLL wszystko może się zdarzyć. Jesteście zainteresowani teorią o zakochanych Charlotte i Wrenie? Rozwijajcie.

W wywiadzie po odcinku 6x10, Marlene King powiedziała “Zwłoki ze szkoły medycznej to jest to, co ona ( CeCe) używała okazjonalnie w serialu”Skąd w takim razie miała dostęp do tego skoro nie studiowała medycyny? (Chociaż CeCe ma moce Boga, nie zapominajmy o tym)Jedyne połączenie (opcjonalne): Dr. Wren Kingston. Dwójka ludzi, która nigdy nie miała wspólnych scen pokazanych na ekranie. Przypadek, czy nie? (Może nie mieli wspólnych scen na ekranie, ale było mówione, że Wren wpuścił CeCe do Mony)
Jeśli to rzecz w stylu Bonnie i Clyde byłoby dziwacznie.Wiemy, że CeCe nigdy nie kochała Jasona, a Wren najwyraźniej nie był tak mocno zakochany w Spencer ani Melissie. Niektóre inne rzeczy, które nabrałyby wtedy sensu:
• Cece odwiedzająca pokój Mony, chociaż eks przyjaciółka Hanny była wtedy niestabilna emocjonalnie i na lekach. (Nikt nie powinien mieć prawa jej odwiedzać, a tym bardziej pacjent)

• To jak wychodziła i wchodziła do Radley (To mogła załatwić jej mamusia. Chociaż, czy Pani D nie zablokowała jej wyjść po tym jak walnęła Ali kamieniem w głowę?)

• Wybudowanie domku dla lalek: Nikt w pojedynkę nie wybudowałby takiego miejsca (No raczej, że nie. Ale w dwójkę też nie. Idę o zakład, że CeCe zatrudniła ekipę z Polski)


• Dostęp do tych leków, które wstrzyknęła Monie, Kennethowi i Jasonowi (W sumie, co to za problem dla CeCe włamać się do jakiejś apteki?)

• Ktoś (szpieg) w centrum sprawy = Wren jako kochanek Spencer, jako lekarz Emily i Hanny… ktoś tam.
• CeCe nie posiadała zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych, ale Wren tak. Sam się do tego przyznał. Sceny w niechlujnej kryjówce były CeCe, a inne Wrena. (Hmm w to mogę uwierzyć. O ile pamiętam Mona jako 'A' w swojej kryjówce miała bajzel, więc porządnisiem też nie mogła być ona.)
• I najlepsze = 2 całkowicie różne charaktery: 

Cece jako A= porywcza, emocjonalna i agresywna
Wren jako A= logiczny, przebiegły kontrolujący

                Jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia, to taka moja uwaga: Charlotte prześladowała Kłamczuchy, bo rzekomo były słabymi przyjaciółkami dla Alison i nie opłakiwały jej jak należy. No hola, hola, a co z Melissą? Przecież siostra Spencer kombinowała wielokrotnie jak pozbyć się Alison. Spiskowała nawet z Shaną i Jenną. Dlaczego CeCe nie wyciągnęła swoich macek po nią? A może wyciągnęła? Może wciągnęła w coś Melissę i Wrena? Ja bym była zdziwiona, gdyby CeCe prześladowała Kłamczuchy z takiego za przeproszeniem ,,gównianego" powodu, a do Melissy nic nie miała.


                Kolejną uwagą jest tylko to, że Julian Morris powraca na plan PLL. To nie musi nic oznaczać. Może po prostu chodzi o jego związek z Melissą. Aczkolwiek, czy ktoś nie mówił, że Wren jest ważnym elementem historii? Poza tym, czy pamiętacie jak kolorował rysunek kobiety w czerwonym płaszczu?


Szczerze mówiąc nie wiem tak do końca, co o tym myśleć. Nie wydaje mi się, żeby Wren i CeCe mieli romans? Chociaż… nie wiem tak do końca, jakie preferencje seksualne ma Wren. No, ale błagam... Spójrzcie na Juliana! On jest taki słodki i przystojny. Wystarczy, że z Charlesa zrobili babę. Niech nie robią nam jeszcze z Wrena amatora transseksualnych osób!!!


Bardziej prawdopodobne wydaje mi się, że CeCe zaszantażowała czymś Wrena i wciągnęła go w swoją gierkę. Razem z Melissą lub bez. A co wy sądzicie na ten temat?

LILY RED

3 komentarze:

  1. Pomysł z połączeniem tej dwójki jest ciekawy, ale raczej nie w sposób romantyczny, raczej mogła go szantażować, albo na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! Ja też wolę taką wersję i nie wierze w tę teorię o zakochaniu. Tylko, że zaraz potem przypominam sobie jak mówiłam ,,CeCe miałaby być facetem? Ogarnijcie się ludzie i nie gadajcie głupot takich. To PLL, ale bez przesady". I potem wyszło, że to jednak prawda :D
      Wierzę, że Wren był w coś zamieszany, bo nawet raz wykonał telefon do kogoś, że wypełnił swoje zadanie i ten tajemniczy rysunek kobiety w czerwonym płaszczu. Tylko, że wg mnie Wren mógł to zrobić bo CeCe coś na niego miała.

      Usuń
  2. Ja wciąż mam nadzieje że Wren okaże się jakimś czarnym charakterem :D ale najważniejsze żeby w końcu pojawił się w PLL <3

    OdpowiedzUsuń