czwartek, 3 września 2015

Nowicjuszka



Dobry Wieczór!
Witam was w ten chłodny wieczór.
Mam przyjemność ogłosić Wam , iż jestem nową redaktorką , co prawda na razie na okres próbny , jednak mam nadzieję , że zapuszczę tu swoje korzenie . Wierzę , że będzie nam razem miło. To dla mnie ogromny zaszczyt. :)
Zatem przejdę do sedna.
Jestem świeżo upieczoną licealistką. Mam bardzo obszerne zainteresowania. Pod tym względem jestem elastyczna. Ślędzę poczynania kłamczuch od około 2 lat i zakochałam się w tym serialu od pierwszego wejrzenia.Wrósł w moje serce i mimo po wydarzeniach z finału nic się w tej kwestii nie zmieniło. Jestem serialomaniakiem i molem książkowym.

Będę poruszać różne tematy dotyczące serialu oraz aktorów do niego należących. Ponadto będę wprowadzać nowe rzeczy, które , mam nadzieję Was zainteresują.
Wszelkie komentarze są oczywiście mile widziane. Możecie również napisać do mnie e-maila : monasylvie93@gmail.com .
Nie będę się już dzisiaj kochani  rozpisywać. :)

Znalezione obrazy dla zapytania pretty little liars

Życzę Wam dobrej nocy,

Sylvie

2 komentarze: