środa, 16 września 2015

Ponownie zdjęcia zza kulis PLL

Witam wszystkich, a właściwie to powinnam napisać ,,Dobranoc wszystkim".

Wybaczcie, że ostatnio nic nie publikowałam, ale wracałam 12 h z podróży i z ledwością byłam w stanie uzupełnić lodówkę. Dosłownie padłam na pyszczek i nie mogłam się już podnieść. Ta kołderka mnie zwiodła na pokuszenie :(

A tymczasem mam dla was kolejnych kilka zdjęć zza kulis Pretty Little Lairs i parę filmików ze snapchatów. Mam nadzieję, że się wam otworzą. Zapraszam :)



 (Ashley i Tyler zostali przyjęci w poczet uczniów Hogwartu)

(To zdjęcie pochodzi zza kulis planu PLL. Ash i Tyler musieli mieć wspólną scenę) 

 (Czy oni nie wyglądają wam na idealną parę? Niech się w końcu spikną ze sobą :D)

 (Uuu, panie Ian, zacny cyc)

(,,Ponownie z moim T. Nie chcemy pracować")

(,,Ponownie z moim T")

(Tyler, Ash i Shay) 

(A to jakieś starsze zdjęcie z Marlene, ale postanowiłam je umieścić, bo wcześniej go nie widziałam)

 (Sasha i Shay wożą się po planie)

 (Spoby i Sparia. Troian wyszła tu bardzo niekorzystnie wg mnie)

 (Ash i Shay)

 (Pan Keegan i Pan Ian. Dwa ciasteczka)

 (Ezria i Sparia)







(Widać, że jest między nimi chemia i że się świetnie czują w swoim towarzystwie. Mówię Wam, że z tej mąki będzie chleb:)



Czy któreś zdjęcie albo filmik przypadł Wam do gustu? Mnie rozbawiła Ashley i Tyler w tej stylizacji na ucznia Hogwartu :D

LILY RED

5 komentarzy:

  1. to zdjęcie pod spodem z shower xD o mój boże sikam XD

    Uwielbiam Ash i T. Oni razem na wakacjach chyba byli nawet, haha może są razem ale nie ujawniają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam je wstawić :D Teraz wiemy, czemu Sara dołączyła do CeCe. Powód był taki oczywisty :D

      Ashley robiła sesję dla Find Your California w Meksyku, i Tyler też tam był w tym czasie. Ja tam niucham romans :D

      Usuń
  2. Hahaha ostatnie zdjęcie najlepsze!! :D

    Z którego snaphata jest zdjęcie Shay, Ashley i Tylera?? Jakoś nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcie opublikował na swoim instagramie użytkownik rafffffa1986. Wielki fan po prostu :D

      Usuń
  3. Ale T i Ash są razem! :D
    Tzn. nie mam do końca pewności, ale dodawali snapy jakoś z 2 msc temu jak są na randce itd. :) (Wiem, że na randce, bo Ash podpisała to zdjęcie)
    Jednakże mogę się mylić, więc gdyby to był błąd błagam bez hejtów.

    OdpowiedzUsuń