środa, 9 września 2015

Dawka kolejnych zdjęć zza kulis + 3 tweety Marlene

Hejka moi drodzy! 

Nie mam zbyt wiele do napisania tym razem. Tym razem mam wam coś do pokazania. I myślę, że fani Emison mogą poczuć się zadowoleni, a jeśli straciliście nadzieję na ten związek to może właśnie ją odzyskacie (Osobiście nie robiłabym sobie nadziei, ponieważ Marlene to kłamczuszka). Zapraszam do rozwinięcia.

Zza kulis:
 (Sparia)

 (Hemily)



 (Troian miała dobry dzień i dodała wiele snapchatów. Tylko czemu wygląda na nich jakby uciekła z wariatkowa?)

 (Scena Spoby'ego?)




(Keegan jest tak zmęczony, że śpi na stojąco)



 (Troian bardzo ładnie wygląda w tej stylizacji. Według mnie pasuje do niej)




 (A to zdjęcie z 6a, ale wcześniej go nie widziałam. Ian i Ashley wyszli fajnie, ale Shay jak 5 koło u wozu hahaha)

 - Czy Emily i Alison także będą miały wiele wspólnych scen? Tak naprawdę miały tylko jedną scenę w 6a.
- Tak, będą miały.


 - Cześć, Mar. Czy Emison ma przed sobą romantyczną przyszłość?
- Zobaczymy. Rozwinęły się jako przyjaciółki. I ich przyszła jest nadal otwarta.


- Marlene, czy możesz powiedzieć coś o Spobym w 6b?
- Mają kilka wspólnych, uroczych scen.


Czy coś Was zaciekawiło w zdjęciach albo tweetach? Mam wrażenie, że Marlene specjalnie podjudza fanów Emison, a nic z tego nie będzie. Ważne, że Spoby ma jakieś szanse na wspólną przyszłość :)

LILY RED

8 komentarzy:

  1. A ja zawsze myślałam że ship Hanny i Emily to Hannily. XD uwielbiam takie zdjęcia zza kulis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak jest. Tak jakoś lepiej mi brzmiało Hemily :D Ale Hannily też jest dobre.

      Usuń
  2. Wiele z tych zdjęć nie widziałam :) Dzięki.
    Jeśli chodzi o twetty Mar staram się brać z przymrużeniem oka...

    Czytałam spoiler, że sezon 6b nie będzie najlepszy dla spoby'ego :( Wręcz przeciwnie dla Emison.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, że Spoby ma mieć kryzys, a teraz wychodzą takie tweety typu, że Spoby będą mieć urocze sceny. Albo Marlene opublikowała foto z 6A, gdzie Spencer leży w szpitalu po opuszczeniu dollhouse i Toby ją mocno obejmuje. Oczywiście od razu do tego doszły dopiski, że to może oznaczać, iż ich miłość przetrzyma. A tak jak wszyscy myśleli, że Haleb jest na mocnej pozycji po tym jak Caleb zyskał pracę w NY, to teraz właśnie oni mają największe szanse na rozstanie ;/ Marlene nie ogarniesz po prostu :D

      Usuń
  3. Na pierwszym zdjęciu Julian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to on wrócił do PLL? <3

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak. Może nie na stałe, ale na epizod na pewno. Jest od dawna potwierdzone, że Julian wystąpi na planie PLL :D

      Usuń