niedziela, 20 września 2015

12 złotych myśli Emily Fields

Witam :)

W poprzedniej notce umieściłam ,,19 złotych myśli Alison DiLaurentis". Dla równowagi teraz skupiłam się na spokojnej Emily Fields. To jedna z najbardziej pozytywnych i dobrodusznych postaci. Aczkolwiek i ona miała swoje przejście na mroczną stronę. Bez zbędnych słów, zapraszam do rozwinięcia tej notki.

1. ,,Próbuję tej nowej rzeczy nazywanej: być szczerym ze sobą samym."

Często nie chcemy przyznać się przed samym sobą do czegoś. Oszukujemy się, że będzie dobrze itp. Lepiej tak jak Emily, po prostu być ze sobą szczerym :)

2. ,,Gdyby kłamanie było zbrodnią, wszystkie byłybyśmy w więzieniu."

Wniosek? Nie kłam.

3. ,,Nie doceniam okłamywania mnie."

Emily to szczera osoba. Mówi to, co myśli. Dziewczyna nie chce być okłamywana więc mówi o tym wprost. Też tak róbcie.

4. ,,Zawsze jest więcej historii, niż ludzie myślą."

Nie wszyscy potrafią wyznać od razu całą prawdę. Dlatego takie osoby często zasłaniają się takimi półsłówkami. Jeśli ktoś Ci zasugeruje, że jest coś więcej w danej sprawie, to zapewne wie coś na ten temat.

5. ,,To jak próbować przeczytać książkę, gdy ktoś ciągle wyrywa strony."

Odkrywanie cudzych sekretów nigdy nie jest łatwe.

6. ,,Można komuś nie ufać. Nie wierzyć, że cię kochał. Ale brak zaufania do siebie jest dużo gorszy."

Wiadomo, że ciężko jest zaufać drugiej osobie. Jednak, gdy ktoś nie ufa sobie samemu to już jest problem. 

7. ,,Nie chcę być Twoim sekretem."

Panna Fields wie, że zasługuje na coś więcej. Kto chciałby ciągle ukrywać się w dziwnych miejscach, żeby nie zostać przyłapanym? Kto chciałby nie móc złapać publicznie za rękę ukochanej osoby? A no nikt. Emily zna swoją wartość i umie wyrazić wprost swoje zdanie.

8. ,,Nie jestem lesbijką, ponieważ to modne."

No i dobrze. Grunt to wiedzieć kim się jest.

9. ,,Jesteś zbyt mądra, żeby udawać głupią."

Nigdy nie udawajcie głupich tylko po to, żeby komuś zaimponować. Musicie znać swoją wartość :)

9. ,,Musisz pozwolić rzeczom dziać się w taki sposób, w jaki jest im przeznaczone."

10. ,,Czasami rzeczy wyglądają źle, a takimi naprawdę nie są. Czasem jest inne wyjaśnienie na to co się dzieje."

Kolejny przykład tego, że dopóki nie poznamy prawdy, nie mamy pojęcia, co się dzieje. A nasze wyobrażenia mogą doprowadzić nas do złych wniosków. Nie oceniajcie pochopnie.

11. ,,Przejmujesz się tym, co myślą inni ludzie?"

Dokładnie. Nie rozmyślajcie ciągle o tym, co inni o Was mówią. Popadniecie przez to w paranoję.

12. ,,Naprawdę mam dość wszystkich ludzi traktujących mnie, jakbym była zrobiona ze szkła."

Nie ma nic gorszego, niż ludzie, którzy nie pozwalają na podejmowanie własnych decyzji, ponieważ uważają, że trzeba się z nami obchodzić jak z jajkiem.


Emily jest typem osoby, która lubi podejmować słuszne decyzje tak, aby nikogo nie ranić. Zresztą sami mogliście to wielokrotnie zauważyć. Zdarzało jej się, żeby pokazać bardziej ostrą stronę, ale głównie stawia ona na szczerość i odwagę. A to się ceni :)

LILY RED

9 komentarzy:

  1. niektóre rzeczy, które tu wstawiasz są strasznie bez sensu.
    9. ,,Muszę sobie z tym poradzić. Nie mogę go nadal okłamywać." albo 18. ,,Teraz potrzebuję przyjaciółki." - to mają być złote myśli? jak dla mnie to fragmenty zwykłej rozmowy, mogły się zdarzyć x razy a złote myśli to raczej coś niepowtarzalnego. w poprzednich notkach też zauważyłam wiele takich. choć generalnie większość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to dzięki za zwrócenie mi uwagi! Mogłam to lepiej przemyśleć. Pozmieniałam już te głupotki. Masz rację.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Emily jest świetna! :D
    Do tej Kłamczuchy mam największy sentyment, bo to ją polubiłam od samego początku.
    Cieszę się, z jej zmiany na lepsze. Ma silny charakter co widać :D Szkoda tylko, że nie ma szczęścia w miłości.

    Ps. Super seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak jak anonim powyżej myślę, że niektóre teksty, które dodałaś są takie zwyczajne i nie powinny się tu znaleźć. Ale zaraz zaczniesz się upierać, że nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś problem do mnie?
      Nie zacznę się upierać. Wiem, że niektóre teksty takie są i nic na to nie poradzę. Nie mogłam znaleźć głębszych myśli Kłamczuch chociaż szukałam i szukałam. Staram się jak mogę wymyślać jakieś nowe notki. Jestem na tym blogu praktycznie sama i też mogę być tym zmęczona :)
      Sama widzisz.. nie upieram się. Masz rację. Niektóre teksty są zbyt zwyczajnie.

      Usuń
    2. Lily Red nie jesteś sama! mnie nie było przez 2 tyg, ale za 2 dni powracam już na pełnych obrotach!

      Usuń
    3. Czekam z niecierpliwością! :D

      Usuń
  4. Ja nie widze problemu , przeciez to tylko cytaty nastolatek wiadomo ze nie bd w nich jakiejs wielkiej filozofii i mam pytanie . Bd jeszcze post co do relacji Troian i Keegana i taki z cytatami Arii ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty Arii są gotowe, ale notka opublikuje się sama jutro o 8 rano :)
      O Troian i Keeganie też zrobię notkę w tym tygodniu :D

      Usuń