środa, 30 września 2015

Przełomowe momenty par 3. Cz. 2. #Spoby

Witam ponownie!

W poprzedniej notce z tej serii, wymieniłam wszystkie najważniejsze momenty, które składały się na związek Spencer i Toby’ego. W tej części skupię się na relacji Troian i Keegana. Zadanie polega na dokonaniu wyboru, czy dana para byłaby dla siebie idealnymi: Partnerami, Przyjaciółmi, Kumplami i podaniu powodów swojego wyboru.

P.S: Wybaczcie, że tak nagle zniknęłam, ale musiałam to zrobić.  

Zapraszam do rozwinięcia notki :)



Pytanie nad którym można byłoby się zastanawiać: Czy Troian i Keegan umawiali się ze sobą? Oczywiście, że nie. Mają oni świetną chemię na planie, ale pozostają jedynie przyjaciółmi. Troian od dawna jest związana z Patrickiem Adamsem, którego możecie znać z serialu ,,Suits”. Polecam ten serial.


Włączam swój wewnętrzny, miłosny detektor. Maszyna losująca jest pusta, następuje zwolnienie blokady. Detektor mówi, że Troian i Keegan byliby dla siebie idealnymi... Dzyn dzyn dzyn:

PRZYJACIÓŁMI:

POWODY:

1. Keegan Allen powiedział dla ClevverTv, że sprawia mu prawdziwą przyjemność pracowanie z Troian Bellisario, ponieważ jest ona bardzo profesjonalna i jest jedną z jego ulubienic do rozmów na planie. Keegan wspomniał także, że mają przyjacielską relację. Zabawne jest to, że scenarzyści zobaczyli jak Troian i Keegan spotykają się ze sobą na planie i że mają między sobą świetną chemię, i właśnie z tego powodu postanowili połączyć ich postacie w związek miłosny.

2. Keegan Allen świętował swoje 27 urodziny otoczony rodziną Pretty Little Liars. Napisał on: ,,Miałem takie wspaniałe urodziny wczoraj. Dziękuję obsadzie i załodze PLL, rodzinie, przyjaciołom i fanom, którzy uczynili ten dzień szczególnym”. Ale jaki prezent najbardziej spodobał się Keeganowi? Oto jego odpowiedź: ,,Najbardziej spodobało mi się, gdy Troian dla mnie zaśpiewała”.

3. ,,Moja miłości? Jedyny prawdziwy paring? #PLL100. Pamiętam moment, w którym zaczęliśmy współpracować po raz pierwszy. 100 odcinków później, nadal najlepsi przyjaciele”. Tak Keegan podpisał swoje zdjęcie na Instagramie.

4. Troian i Keegan wystąpili razem w zabawnej sesji dla magazynu TROIX. Jak widzicie pozowanie i wspólne wygłupianie się nie sprawia im problemu.

5. Co oznacza “Keeganing”? Hmm ciężko to wyjaśnić. Keegan w trakcie przerw ćwiczy swoje abs i często podnosi członków obsady, jakby byli sztangami. Wytargał już w ten sposób Troian, Shay, Iana i Lucy :) A oni mu w pełni ufają i pozwalają, by na nich trenował.

6. ,,Wszystkiego Dobrego dla najlepszego serialowego chłopaka. @keeoone Dzięki Bogu, że jesteś w pobliżu żeby mnie rozśmieszać, weź moje zdjęcie i popchnij do bycia lepszą osobą na i poza ekranem". Czy potrzeba więcej słów?

7. Troian i Keegan nie czują się skrępowani, kiedy muszą odgrywać różnego rodzaju scenki miłosne. Przeciwnie. Potrafią nawet się z tego śmiać, jak na tym gifie, gdzie pokazywali fanom jak oni to robią, żeby odegrać scenkę pocałunku.


8. Troian i Keegan często żartują sobie na planie. Tutaj Keegan krzyczał ,,Nie możesz mnie aresztować". 

9. Keegan i Troian mają wspaniałą przyjaźń. Keegan zakumplował się także z narzeczonym Bellisario. Te zdjęcie zostało zrobione podczas świętowania zakończenia kręcenia 3 sezonu. Patrick Adams podpisał te zdjęcie; ,,Będąc na przyjęciu Pretty Litle Liars. Ten Toby niech lepiej uważa..." 

10. Keegan i Troian wzajemnie się doceniają. Troian napisała:
,,Właśnie wylądowałam w LA. Jestem podekscytowana mogąc być w domu, ale ominęłam dzisiejszy odcinek PLL... Mógłby ktoś mnie oświecić? Wydarzyło się coś szalonego?"

Odpowiedź Keegana:
,,Musisz to zobaczyć. Wszystko było takie płaczliwe. Ale Twoja ostatnia scena, gdy poszłaś do mieszkania Toby'ego powaliła mnie na kolana".

11. Oczywiście, że Troian i Keegan nie mogliby się powstrzymać od wygłupów na planie. Na tym filmiku można zobaczyć kilka takich scenek z ich udziałem. Trzeba przyznać, że oboje mają specyficzne poczucie humoru, ale rozumieją się nawzajem i to widać :)



12. Keegana i Troian łączy wiele wspólnych pasji. W maju 2013 r. oboje zamiast spędzić czas na kawusi i ciasteczku, woleli pójść pobawić się z pająkami i wężami. Keegan opublikował zdjęcie Troian, na którym zaprzyjaźnia się ona z taką gadziną.

13. Troian i Keegan spędzają wspólnie mnóstwo czasu na planie i poza. Oboje lubią kręcić ze sobą krótkie filmiki na snapchata, czy wrzucać takie foteczki zza kulis na Insta.

14. Jak wyżej wspominałam, oboje mają specyficzne poczucie humoru. Nie zawsze ich rozumiem, ale i tak wyglądają razem uroczo. Keegan powiedział, że oddech Troian pachnie jak oddech szczeniaczka. Hahaha. To dobrze, czy źle? :D

15. Wszyscy wiedzą, że pomiędzy tą dwójką nie ma żadnego romansu i że Troian kocha swojego narzeczonego. Nie przeszkadza im to jednak żartować z tego tematu. Słowa Keegana: ,,Z innych newsów: mam to takie wielkie zauroczenie/zakochanie Troian".

16. ,,Boże, mam wrażenie, że zmieniamy się za każdym razem, gdy przychodzimy na plan. Te zdjęcie było selfikiem. Byłem wtedy znacznie młodszy, ale pamiętam, że ta scena była bardzo zabawna — to było, kiedy (Spencer) przyszła do Toby’ego i otworzyła drzwi, a na jego twarzy pojawił się uśmiech. Sprawiła, że śmiałem się tego dnia. Nasza przyjaźń jest stała przez cały okres trwania serialu . Ona sprawia, że zawsze się śmieje". Tak Keegan opisał zdjęcia Troian, które umieścił w swojej książce ,,Life. Love. Beauty".



Relacja Troian i Keegana jest taka sama jak relacja Lucy i Iana, obie różnią się od tej łączącej Ashley i Tylera. Zarówno w przypadku T&K oraz L&I wiadome jest, że traktują się tylko i wyłącznie jak przyjaciele. A czy według was Troian i Keegana powinno połączyć coś więcej? Czy może pasuje wam ich relacja?



P.S: Wiem, że obiecałam tę notkę wcześniej, ale wtedy nie spodziewałam się, że zostanę singielką. Nie miałam siły, żeby wchodzić na bloga. Najpierw musiałam siebie samą pozbierać do kupy. Teraz jest mi lepiej, ale wolę pracować jeszcze na zwolnionym tempie. Nie chciałabym z powodu problemów w życiu realnym popaść w skrajność i uciec w świat wirtualny. Z tym trzeba uważać. Mam nadzieję, że zrozumiecie mój wybór i że notka przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam.

LILY RED

1 komentarz: