piątek, 25 września 2015

Piątkowy przegląd YT

Witajcie! Jakiś czas temu zapowiedziałam, że wracam i nie wróciłam... Tak bardzo chcę pisać i dzielić się tym z Wami, ale nie mam żadnych pomysłów. Zacznę od nowej serii, co prawda luźnej i nie oszukujmy się - mało ambitnej, ale dla mnie będzie najlepsza na "terapię powrotu".

Dzisiaj głównym tematem jest...
CECE




Niesamowity filmik opublikowany około tydzień przed finałem. Ukazuje różne momenty, w których CeCe była naprawdę podejrzana. Ciekawe, czy autor filmiku miał świadomość, że to wszystko nie było zwyczajną zagrywką twórców...


Chcecie ułożyć sobie w głowie wszystko od początku? Ten filmik jest idealny. Ale nie jest to zwykłe poskładanie flashbacków w odpowiedniej kolejności - zobaczcie, o co mi chodzi.

Krótkie filmiki

I

II

III

IV

V

Losowy filmik

a) romans

b) przyjaźń

c) grupowy

d) crack/humor

Czy macie pomysł na jakąś inną kategorię?
Lobree,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz