niedziela, 6 września 2015

The Perfectionists - potencjalny następca PLL?

Witajcie! Wróciłam z moich wakacyjnych wojaży, więc czas zająć się jakąś nową notką. Chwilę musiałam pomyśleć, w końcu musimy czekać do stycznia, a inspiracje na posty przychodzą pod wpływem odcinków. Mimo to, udało mi się. Zastanawialiście się, co będziecie robić bez PLL - tworzeniu teorii, wyszukiwaniu wskazówek? Ja, chyba już wiem...


Część I: The Perfectionists (dosł. Perfekcjonistki
"W Beacon Heights mieszka pięć dziewczyn - Ava Jalali, Caitlin Martell-Lewis, Mackenzie Wright, Julie Redding i Parker Duvall, które wiedzą, że bycie dobrym nie jest potrzebne do bycia perfekcyjnym. Myślą, że nic je nie łączy, aż uświadamiają sobie, że wszystkie nienawidzą Nolana Hotchkissa, który zrobił im straszne rzeczy. Planują perfekcyjne morderstwo... rzecz jasna, czysto hipotetyczne. To tylko żart... ale Nolan ginie w dokładnie taki sam sposób. One tego nie zrobiły. Muszą znaleźć prawdziwego zabójcę, bo ich perfekcyjne życie zaczyna się niszczyć".

Część II: The Good Girls (dosł. Dobre dziewczyny lub w wolnym tłum. Grzeczne dziewczynki)
"Ava, Caitlin, Mackenzie, Julie i Parker Duvall mają na sumieniu kilka nie, aż tak bardzo perfekcyjnych rzeczy. Mimo to, że rozmawiały o zabójstwie Nolana nie znaczy, że to zrobiły. To zwykły zbieg okoliczności... Prawda? Ale dziewczyny nie fantazjowały, tylko o jego morderstwie. Kiedy ginie ktoś inny z ich fantazji, zaczynają myśleć, czy nie zostały wrobione. Albo, co gorsza, są następnym celem mordercy?"


Morderstwo


Kiedy dziewczyny odkryły, że wszystkie nienawidzą Nolana, na lekcji filmoznawstwa postanowiły zaplanować jego śmierć - rzecz jasna, dla czystej zabawy. Parker zasugerowała użycie konkretnych narkotyków, a Ava okazję - wielką imprezę Nolana. Wszystko, dosłownie wszystko, każdy najmniejszy element został przemyślany. I na tym koniec. Dziewczyny się rozeszły. Ale coś poszło nie tak. Nolan Hotckiss został znaleziony martwy na kanapie... Zabity w dokładnie taki sam sposób, jaki ustaliły dziewczyny. Mimo to, nie mają z tym nic wspólnego. Kto zabił Nolana Hotchkissa? 

Bohaterowie


Zobaczcie krótkie klipy przygotowane przez wydawnictwo. Do tego dopiszę krótkie zdania, kim są, porównam niektóre elementy do bohaterów PLL (w końcu Sara Shepard inspirację do PLL znalazła we wspomnieniach ze szkolnych lat i część wydarzeń na tyle musiało jej się wbić w pamięć, że powieliła je w The Perfectionist) i zaproponuję aktorów (dla zabawy!), którzy mogliby ich zagrać.

Nolan

Nolan był najbardziej popularnym i najbogatszym chłopakiem w szkole. Był znany, a zarazem nielubiany z krzywdzenia innych. Nikt nie miał odwagi mu się przeciwstawić.


                                                                                      Brant Daugherty (30 lat)

Ava


Cześć. To Ava Jalali. Wszyscy wiedzą, że Noel rozpuścił plotki, kiedy zerwaliśmy rok temu. I mimo, że to boli, nigdy nie chciałabym go skrzywdzić. Był moim chłopakiem i zależało mi na nim. Możesz myśleć o mnie, co chcesz, ale nie myśl, że go zabiłam. Nie jestem mordercą. Nie zabiłam Nolana Hotchkissa.
Piękna Ava Jalali jest w niezwykle skomplikowanej i krępującej sytuacji ze swoim nauczycielem filmoznawstwa panem Grangerem, która może obniżyć jej oceny.

Vanessa Marano (22 lata)                                                      Rosabell Laurenti Sellers (19 lat)

Caitlin

Wiem, że wszyscy uważają, że mam jakiś związek ze śmiercią Noela. Wszyscy myślą, że mam motyw, ale nigdy nie zrobiłabym czegoś takiego. Miałabym poświecić swoje stypendium piłkarskie na takiego chłopaka, jak Noel? Nie jest tego wart. To znaczy, Noel był okropny dla mojego młodszego brata. I chciałabym, żeby Tyler wciąż tu był. Ale nigdy nie zemściłabym się przez morderstwo. Tyler by tego nie chciał. Nie zabiłam Nolana Hotchkissa.
Wysportowana Caitlin Martell - Lewis jest o krok od zdobycia stypendium, ale nie może zdecydować, kogo "lubi" bardziej - swojego chłopaka Josha czy jego brata.


                                                                             Brenda Song (27 lat)

Julie

Cześć, z tej strony Julie Redding. Chcę raz na zawsze powiedzieć, że nie zabiłam Nolana Hotchkissa. Ludzie mogą myśleć, że go nienawidziłam przez to, co zrobił Parker, ale wiecie, że bym nikogo nie skrzywdziła. Byłam w domu na jego imprezie, ale nie zrobiłam tego. Wszystko jest jednym, wielkim nieporozumieniem. Naprawdę jest mi żal tego, co stało się z Nolanem i jestem myślami z jego rodziną. Musicie mi uwierzyć. Jesteśmy niewinne. Przyrzekam. Nie zabiłam Nolana Hotchkissa.
Julie Redding, najbardziej popularna dziewczyna w szkole, ukrywa wielki sekret, który sprawiłby, że straci wszystko - w tym swoją "sławę".


                                                            Molly  C. Quinn (21 lat)

Mackenzie

Um, cześć. To Mackenzie Wright. Myślę, że chciałabym tylko powiedzieć, że wszystko posunęło się za daleko.I przyrzekam - nie miałam nic do czynienia ze śmiercią Noela. Ledwo go znałam. To znaczy, on był najpopularniejszym chłopakiem w szkole. Jasne, że go znałam, ale nie byliśmy przyjaciółmi, czy coś. Nie obchodzą mnie moje zdjęcia, które wysłał do wszystkich. To było dawno temu. I... jest mi bardzo przykro z powodu wszystkiego. Nie zabiłam Nolana Hotchkissa.
Muzycznie utalentowana Mackenzie Wright gra na wiolonczeli i stara się o przyjęcie do Juillarda. Flirtuje z chłopakiem najlepszej przyjaciółki.


                                                                                         Evanna Lynch (24 lata)

Parker

Julie: Ok, Parker. Dalej, po prostu to powiedz.
Parker: Nie obchodzi mnie, co myślą ludzie. I wiem, że uważacie mnie za wariatkę. Ale serio, nie zabiłam go. Proszę, powiedziałam. Nie zabiłam Nolana Hotchkissa.
Tajemnicza Parker Duvall była "tą" dziewczyną w szkole, ale znęcanie się nad nią przez ojca, a zarazem jej relacja z matką, rozbiły jej życie na najmniejsze kawałki. 


                                                                                          Elle Fanning (17 lat)


Podobieństwa do PLL (możliwe spoilery z serii "The Perfectionists")

- sekrety


- Nolan wiedział o wielu rzeczach i w każdej chwili mógł zniszczyć czyjeś życie; zginął w dziwnych okolicznościach, a wiele osób miało motyw = Alison i jej "śmierć"


- dziewczyny zjednoczyły się w potrzebie i za wszelką cenę chcą poznać prawdę


- Parker ma bliznę, nie wiadomo skąd - wiadomo, że Nolana był w to zamieszany = afera z Jenną i jej oślepnięciem



- problemy miłosne wszelkiej maści


- Mr.Granger, młody i przystojny nauczyciel = Mr.Fitz


- Ava stara się udowodnić, że nie jest, tylko piękną dziewczyna, ale ma też mózg = Hanna


- Ava jest w dziwnej sytuacji ze swoim nauczycielem filmoznawstwa = Aria i Ezra


- Caitlin jest genialnym piłkarzem i chce poświęcić temu całe swoje życie = Emily


- Caitlin podoba się brat jej chłopaka = Spencer była zakochana we Wrenie (podobny schemat)



- brat Caitlin popełnił samobójstwo, bo był wyśmiewany = Mona stała się -A, bo była wyśmiewana


- Julie jest popularna, ale wstydzi się swojej mamy i życia "domowego" - jej wielki sekret może zniszczyć jej pozycję = Hanna, problemy finansowe jej mamy i kradzieże



- Mackenzie poświęciła całe swoje życie grze na wiolonczeli i dostaniu się do Julliarda = nauka Spencer i studia


- najlepsza przyjaciółka Mackenzie - Claire, wiąże się z Blakiem, chociaż wie, że Mackenzie od zawsze była w nim zakochana = Alison/Ian/Spencer


- tata Parker jest w więzieniu, a jej mama nienawidzi ją = trudna relacja Hanny z tatą/Alison z mamą


- Parker cierpi na makabryczne bóle głowy i zaniki pamięci = uzależnienie Spencer


Serial "The Perfectionists"



Na tę chwilę nie wiadomo, kiedy produkcja miałaby powstać. Poszukiwany jest scenarzysta, który stworzyłby scenariusz. Na razie wiadomo, że scenarzysta miałby być wspomagany przez Marlene King (cokolwiek to znaczy...). Producentami wykonawczymi mają być Cheryl Dolins i Leslie Morgenstein (bardzo wiele seriali młodzieżowych - link). Obsada? Tu jeszcze nic nie wiadomo. Mimo to, pojawiły się plotki, że w rolę Blake'a - chłopaka Claire i obiektu westchnień Mackenzie, ma wcielić się Joseph Gordon - Levitt! Nie wierzę w to, bo nie sądzę, że aktor takiego wymiaru będzie chciał wcielić się w postać z serialu młodzieżowego... Ale nigdy nic nie wiadomo.



Co sądzicie o tej intrydze, postaciach, podobieństwach? Chcielibyście obejrzeć serial z taką fabułą? A może ktoś z Was czytał książki i ma coś do dodania?


Lobree,
xoxo

PS Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na cokolwiek ode mnie. Można powiedzieć, że straciłam wenę i musiałam się zregenerować, ale mam nadzieję, że wrócę już do notek :).

4 komentarze:

  1. czytałam gdzieś na jakimś innym blogu właśnie o tej serii i chce ją w polsce mieć!! ponoć jeszcze jej nie ma, niestety nie znalazłam nigdzie. Czytałam też że Marlene mogłaby właśnie za to się wziąć. W sumie świetnie by było, już mam ponad 20 lat, ale wciąż lubię tego typu seriale/filmy/książki i nie wstydzę się tego, że niekiedy zachowuje się jak trzynastolatka :D :) pozdrawiam, pisz na bieżąco i tej serii gdy tylko coś się dowiesz. :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, Lobree :) Kiedyś coś słyszałam, że jeśli ten serial miał powstać to miała w nim występować ta ruda z Disneya. Bella Thorne, czy jak jej tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta Ruda ma grać w serialu Marlene, gdzieś czytałam, ale to inny serial.

      Usuń
    2. Alleluja. Nie lubię jej :D

      Usuń