czwartek, 17 września 2015

Nowe serie

Hej!
Powracam do Was po dość długiej przerwie. Musiałam się zregenerować, bo straciłam wszelkie pomysły na notki, a pisanie ich stało się przykrym obowiązkiem. Postaram się tu wpadać tak często, jak tylko będę mogła, ale wiadomo, wrzesień, dużo nauki, dodatkowo ja zaczynam dwa nowe języki i staram się nie zawalić.
Ale nie ważne, mam dla Was trzy propozycje na nowe serie, to Wy wybieracie, co chcecie widzieć na blogu:)
Chętnych zapraszam do rozwinięcia.
1) Kontynuujemy serię oceny postaci. Wiem, że obiecałam Wam to zaraz po zakończeniu 6A, ale tym razem będzie ona zupełnie na innych zasadach. Dodam także swoje wyobrażenie danych osób w 6B.

2) Co by było gdyby... W wersji A, czyli co by było gdyby dana postać okazała się A, jej powody do zostania złym charakterem i reakcje Kłamczuch na tą wiadomość. (Wydaje mi się, że nie widziałam tego na żadnym blogu, ale jeśli się mylę, to proszę o powiadomienie mnie o tym, wymyślę coś innego).

3) Tutaj macie pole do popisu. W komentarzu piszecie, czy wybieracie 1, czy 2, czy 3, a jeśli to ostatnie, to wpisujecie dodatkowo własny pomysł na serię.

Nie zostało mi tutaj nic innego, jak tylko prowadzić serie lub tłumaczyć rzadko pojawiane się teorie na tumblrze, bo redaktorki już zajmują się innymi rzeczami, a szczególnie Lily Red, która robi to świetnie:)

Przypominam, że do jutra możecie wysłać swoje zdjęcia na konkurs, 19 września pojawią się wyniki.
Buziaki!

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie 2. to byłoby ciekawe :D (Kłamczuchy też by się liczyły?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nie, tyle jest teorii na Arię, więc można by to wykorzystać:D

      Usuń