poniedziałek, 11 lipca 2016

Czy Ashley naprawdę spotyka się z Justinem Bieberem?

Cześć!

Słyszeliście już może plotki o tym, że Ashley Benson spotyka się z Justinem Bieberem? Nie wiem, jakie reakcje wzbudził w Was ten news, ale dla mnie to był szok. Jak wygląda prawda na ten temat? Rozwijajcie, żeby się dowiedzieć.

Wszyscy wiemy, że dziennikarze potrafią zrobić gównoburzę ze wszystkiego. Tak samo jest i tym razem. Ashley Benson nie spotyka się z Justinem Bieberem!

Według Gossip Cop ta dwójka po prostu przyjaźni się ze sobą, a wszystkie plotki są wyssane z palca. Faktem jest, że Ashley Benson i Bieber razem z innymi znajomymi spotkali się na jachcie, gdzie świetnie się bawili, ale to tyle.
Do tego Benson jest bliską osobą dla Seleny Gomez. Jakby ktoś nie pamiętał (wątpliwe), Gomez jest byłą/aktualną (czort ich wie) dziewczyną Biebera. 

Poza tym Ashley wróciła do swojej dawnej miłości, Ryana Gooda (zdjęcie poniżej). 


A TAK WYGLĄDALI BIEBER I BENSON NA WSPÓLNYM WYPADZIE:






~ * ~
Co Wy na to? Chcielibyście, żeby Ashley umawiała się z Justinem? A co powiecie o Ryanie?
Przyznaję się bez bicia, że moja reakcja na tę plotkę była taka;


Nie jestem fanką Biebera :) Nie bijcie!

Pozdrawiam
Lily Red

3 komentarze:

  1. Ashley i Bieber? :o Oni zupełnie do siebie nie pasują :D Mam ją na snapie od jakiegoś czasu i widać jaka jest szczęśliwa z Ryanem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze widziałam Ashley z Tylerem Blackburnem. Szkoda, że nie są razem :)
      Najważniejsze, że jest szczęśliwa z Ryanem. Ale Justin... porażka :D

      Usuń
  2. Jedyny powód dla którego Ash spotyka się z Justinem to Ryan z którym Justin się przyjaźni + Ryan jest jego stylistą.
    Po tej całej sytuacji z Sel, Ashley nawet za nim nie przepadała :D

    Dla mnie Ash i Tyler najbardziej do siebie pasują ale trzeba się pogodzić z tym
    że są tylko przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń