piątek, 28 sierpnia 2015

Gadżety związane z Pretty Little Liars


                Dlaczego taka notka? Pomyślałam, że może wśród czytelników są osoby, które lubią kolekcjonować gadżety związane z serialem. Przykładowo: ja jestem tego typu fanem, który lubi mieć jakieś serialowe dodatki i to nie tylko z Pretty Little Liars. Poza tym takie akcesoria mogą być świetnym prezentem na urodziny i inne okazje dla bliskiej nam osoby. Jeśli wasz znajomy jest fanem serialu, a zbliżają się także jego urodziny, może warto przejrzeć listę gadżetów, którą umieściłam poniżej? Uważam, że takie prezenty są naprawdę świetne i wyjątkowe. Niedawno szukałam gadżetów związanych z Supernatural, ponieważ moja przyjaciółka miała urodziny. Znalazłam super kubek z serialowymi przystojniakami i niesamowitym widokiem w tle. Przyjaciółka była zadowolona, dlatego uznałam, że może warto dodać taką luźniejszą notkę. Dla was, dla fanów ;) Bo przecież możecie też zapragnąć kupić coś dla siebie.

Bezprzewodowa mysz
Cena: 49,90 zł
(Najlepiej ten cytat wygląda na białym tle. Bardzo fajnie to wygląda, tak przejrzyście. Sama zastanawiam się nad kupnem)


Obudowa telefonu
Cena: 39,99 zł

Kubek z tekstem od 'A'
Cena: 24,99 zł

Koszulka
Cena: 39 zł

Bransoletka Arii
Cena: 262,75 zł
(Bransoletka może i jest ładna, ale cena jest trochę zbyt wygórowana. Aczkolwiek może ktoś jednak chciałby się na nią skusić. Śliczny dodatek)

Top
Cena: 65,69 zł
(Uwielbiam takie topy! Idealne na upały, które teraz goszczą w Polsce. Nad jego kupnem także się zastanawiam. No wiecie... dziewczyny i ich garderoba)

Wisiorek
Cena: 61,82 zł

Bluza A
Cena: 88,83 zł
(Nie jestem przekonana, co do jakości materiału. Aczkolwiek może zdjęcie jest takie rozmazane)

Breloczek
Cena: 28,36 zł

Kubek
Cena: 30,91 zł

Notes
Cena: 23,18 zł

Kieliszek
Cena: 57,96 zł

Koszulka ,,Wszystkie drogi prowadzą do Radley"
Cena: 57,96 zł
(Najbardziej interesującą rzeczą w tej koszulce jest właśnie napis. Sami rozumiecie)


Jeśli spodobała wam się notka, to dziękuję. Jeśli nie... cóż, trudno :)

Lily Red

4 komentarze:

  1. Super notka. Popatrzyłam na myszkę i pomyślałam "Muszę ją mieć"
    Spojrzałam na podpis "bezprzewodowa" i mina mi zrzedła. Kupiłam sobie kiedyś taką piękną czerwoną myszkę w białe kwiaty, ale musiałam latać co miesiąc kupować do niej nowe baterie. Wychodziło bardzo drogo w porównaniu do zwykłej przewodowej myszki po którą kilka tygodni temu wybrałam się do sklepu. Ale zastanawiam się nad jedną z koszulek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że komuś podoba się pomysł na notkę :)
      Ja też mam myszkę bezprzewodową, ale akurat nie miałam takiego problemu jak Ty. Może, dlatego że używałam jej oszczędnie, hehe.
      Wiem, że nie jesteś zainteresowana bezprzewodowymi, ale spójrz jeszcze na tą: http://trendmania.pl/1135-mysz-bezprzewodowa-pll.html (Dwie osoby mogą utrzymać sekret, jeśli jedna z nich jest martwa)
      Jeśli kiedyś trafię na myszkę przewodową z logo PLL, wtedy dodam gdzieś informację o tym :)
      Mam też dla ciebie coś na pocieszenie, może akurat będziesz zainteresowana:
      http://allegro.pl/podkladka-pod-mysz-z-wlasnym-nadrukiem-najtaniej-i5587231797.html
      Może to nie myszka, ale podkładka też jest ważna. Zwłaszcza, że możesz wysłać im własny projekt podkładki lub poprosić, żeby oni to zrobili za ciebie. Wystarczy dobrać fajne zdjęcie z PLL, dobry tekst i gotowe :)

      Koszulki też są fajne. Szczególnie ten top i koszulka z tekstem ,,Wszystkie drogi prowadzą do Radley". Chyba każdy fan PLL zgadza się z tym zdaniem :D

      Usuń
  2. Oczywiście że się podoba ! wow. zawsze chciałam mieć coś z pll ale nigdy nie umiałam znaleźć więc dzięki :D. Moja przyjaciółka zawsze chciała bluze z A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy :) Któregoś razu dodam kolejną notkę z gadżetami. Gdybyś potrzebowała pomocy w wyszukiwaniu akcesoriów zawsze możesz zwrócić się do mnie po pomoc na maila: rudavillemo@gmail.com

      Pozdrawiam :)

      Usuń