czwartek, 27 sierpnia 2015

Świeżak - czyli nowa redaktorka.

Witam,

chciałabym poinformować was wszystkich, że zostałam dorywczo zatrudniona na stanowisku nowej redaktorki. Naskrobię zatem kilka słów o sobie:

Aktualnie studiuję historię na drugim stopniu. Zdobyłam także licencjat z zarządzania informacją. Nikogo zatem nie zdziwi, że interesuję się historią, a także literaturą fantasy. Ponadto jestem strasznym serialomaniakiem. Myślę, że obejrzałam/oglądam większość seriali. Zwłaszcza takich młodzieżowych. To co najbardziej lubię robić to właśnie wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. Gdy ktoś z moich znajomych potrzebuje znaleźć jakąś książkę online do pracy magisterskiej, informacje o kimś, akt prawny, czy cokolwiek, zawsze przychodzą z tym do mnie. Informacje o serialach to coś innego niż to,co opisałam, ale najważniejsze jest to, żeby metody wyszukiwania były skuteczne ;)

Jako redaktorka skupiać się będę na newsach wszelkiego rodzaju. Gdybyście chcieli być ze mną w kontakcie, podzielić się spostrzeżeniami albo uwagami, możecie pisać na maila: rudavillemo@gmail.com


Mam nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie i obędzie się bez problemów. Jeśli macie jakieś pytania do mnie, ale nie chcecie pisać na maila, zostawcie komentarz. Odpiszę każdemu ;)



Pozdrawiam,
Lily Red


2 komentarze:

  1. udzielałaś się gdzieś wcześniej pod tym nickiem? kojarzę Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Udzielałam się głównie tutaj. Może pozostawiłam też z jeden komentarz na pll fansite. Jedno jest pewne: nie kojarzysz mnie z żadnych afer, bo ja zawsze jestem milusia :D

      Usuń