środa, 12 sierpnia 2015

Zapowiedź 6B + odpowiedź, kim jest mąż Alison!

Witajcie! Jestem za granicą i walczę ze słabym internetem, który do szczęścia potrzebny mi nie jest, ale do publikowania (mimo to, publikowanie=szczęście) na blogu jest niezbędny. Zobaczcie zapowiedź drugiej połowy sezonu i krótką analizę.

 https://38.media.tumblr.com/577e27b9f1059983c893f988af151248/tumblr_nsz8n6LJGb1r7b1s5o1_400.gif

 
TEJ ZIMY
NADESZŁA PRZYSZŁOŚĆ
5 LAT DO PRZODU
Spencer: Tęskniłam za waszymi twarzyczkami.
Emily: Myślałam, że college będzie inny.
Mona: Nadal masz koszmary?
 Caleb: Masz przed sobą nieprawdopodobny wybór.
Alison: Wiem, że zrobiłeś to, by mnie chronić.
(?): To się nie dzieje...

1. Spencer wygląda przepięknie. Prawdziwa kobieta sukcesu!
2. Restauracja, prawdopodobnie dość ekskluzywna, a przy stoliku Hanna z mamą. Pewnie teraz stać ją na takie przyjemności.
3. Alison jako nauczycielka - kiedyś przygotowałam post o tym, jak wyobrażam sobie Kłamczuchy po przeskoku czasowym. Obstawiałam, że Alison będzie psychologiem szkolnym, tutaj wygląda na nauczycielkę angielskiego - byłam blisko.
4. Aria siedzi przy biurku, prawdopodobnie w pracy. Wydaje mi się, że obrabia jakieś zdjęcia lub montuje jakiś materiał. Na biurku leży książka - "Ostinato" (jest to termin muzyczny). W tle książka "California" - czyżby Aria zatrzymała się na dłużej w LA?
5. Kłamczuchy znowu razem! A Hanna pokazuje pierścionek. To pewne - Haleb są zaręczeni!
6. Emily i Toby siedzą na schodach i piją (tak, już mogą!). Wyraźnie widać, że Emily ma wątpliwości po collegu i chyba nie wie, co ma po nim robić. Toby też nie wydaje się, zbyt szczęśliwy (rozstanie ze Spencer..?). Emily odsłania zdjęcie taty...
7. W tle kampania mamy Spencer, a Mona pyta Spencer o koszmary. Nie sądzicie, że wypowiedziała pytanie złośliwym tonem. Kim jest Mona? Nie mam pojęcia.
8. Caleb i Spencer. Przed jakim wyborem stoi dziewczyna? Myślę, że chodzi o miłosne wybory. Może Toby zwierzył się Calebowi, że tęskni za Spencer? Oczywiście, przy założeniu, że się rozstali.
9. Emily siedzi przy (?) łóżku i wygląda na przestraszoną. Koszmar związany z traumą?
10. Ezria! Moi ulubieńcy są razem, a przynajmniej utrzymują ze sobą kontakt. Ezra ma zarost; jest jeszcze bardziej przystojny, a przy okazji jest to prawdopodobnie zaznaczenie "podeszłego" wieku - to już prawie trzydziestka! Co do jego zachowania - wydaje mi się, że jest podejrzliwy. I najważniejsze. Kto ich obserwuje?! Widać, że to dziewczyna, bo obraz przybliża ktoś z pomalowanymi paznokciami.
11. Caleb/Ezra/ktoś inny (?) idzie w stronę kościoła. Pierwsze, co przychodzi mi do głowy to cmentarz...
12. Zapłakana Emily na cmentarzu. Widać, że grób jest nowy, a widnieje na nim jakieś logo, które wygląda na "żołnierskie". Czy tata Emily zginął? To tłumaczyłoby scenę, w której odsłania jego zdjęcie.
13. W tle Sara. Co nasze RC i BW może tam robić? Ciekawe, jak pociągną jej wątek i mimo, że nie przypadła mi do gustu, to cieszę się, że nie urwali go gwałtownie po finale.

6B SPOILER - MĄŻ ALISON
Na stronie E! Entertainment raz na jakiś czas pojawia się "Spoiler Chat", czyli wyjawienie po jednym spoilerze z każdego serialu. 23 czerwca ujawniono, że w poznamy "przystojnego psychologa Dr. Rollinsa, który zakręci się trochę w Rosewood". Jak widać, zagości na dłużej... :).

Co o tym wszystkim sądzicie? Który punkt najbardziej Was zaintrygował, a w którym uważacie, że mogę się mylić?

http://38.media.tumblr.com/0649a04cbf815a48cf9f40edea0a1511/tumblr_nsxpvuroUf1udrnjqo1_500.gif
Lobree,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz