czwartek, 13 sierpnia 2015

Kim jest "on"? + zdjęcie pana Rollinsa

Cześć! W ostatnim odcinku (uwaga spoiler) w końcowej scenie widzimy dziewczyny po 5 letniej przerwie. Alison jako nauczycielka w szkole pisze swoje nazwisko na tablicy. Nagle do klasy wbiegają dziewczyny i Aria krzyczy: 
"He is coming for you!" ("On przychodzi po Ciebie!")

Kim jest "ON"? Marlene odpowiedziała kim on nie jest.
W rozwinięciu znajduje się jej odp i  (spoiler) zdjęcie pana Rollinsa (prawdopodobnie męża Ali)





 " He is not Charlotte or CeCe or Charles. 
It’s a different person the girls are coming to warn Alison about."

"On nie jest Charlotte ani Cece ani Charles'em.
Dziewczyny ostrzegają Alison przed inną osobą."

  
Czyli kolejna zagadka w serialu. Ktoś, a w tym wypadku mężczyzna będzie szukał Ali. Mam takie wrażenie, że dziewczyny dokładnie wiedzą kim jest ta osoba. Może to jest zabójca Jessici?
 Tak więc nic tylko czekać na styczeń...

ps: Nie wiem jak Was, ale mnie strasznie bawi ten gif ;D love Marlene <3

A oto zdjęcie tajemniczego psychologa doktora Rollinsa




xoxo
Stalia


3 komentarze:

  1. Racja - nic tylko czekać na styczeń, zapowiada się świetnie. Szczerze mówiąc trochę dziwne, że Ali wyszła za tego doktorka. Nie lubię Lorenzo, ale co z nim się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie zaczęłam lubić Lorenzo.. Szkoda, no ale przez 5 lat mogło się wiele wydarzyć. Ciekawe jak te losy się potoczą... z kim Alison na końcu będzie. Marlene przecież nie przekreśliła Emison!

      Usuń
  2. Właśnie! Lorenzo! Ciesze się, że Ali ma męża, ale totalnie zapomniałam o Lorenzo! Szkoda, że nie są razem. :<

    OdpowiedzUsuń