środa, 12 sierpnia 2015

Post do spoilerowania.

Dobry wieczór!
Tak jak obiecałam, oto post, w którym możecie się wyżyć po finałowym odcinku. Miałam go zrobić jutro, ale stwierdziłam, że lepiej teraz, byście nie musieli czekać. Aktualnie na streamach leci maraton pll - teraz jest to 5x25, a w przerwach lecą wywiady z obsadą serialu i reklamy.
Chętni, którzy chcą napisać swoje odczucia po finale, przebierając w spoilery, zapraszam do rozwinięcia!

Po prostu komentujecie, dajecie upust emocjom po 6x10, który zbliża się wielkimi krokami, bo będzie za niecałe 50 minut! Podekscytowani? Ja strasznie, tyle teorii, domysłów! (Dobra, nikłe nadzieje, że dowiemy się czegokolwiek).


Pi es - komentować możecie także na moim asku, klik!

4 komentarze:

  1. Ej napiszcie kto jest A plis xd Nie oglądam nawet tego serialu, ale chce wiedzieć dla własnej informacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. CeCe jest A, Sara jest Black Widow i Red Coat.

    OdpowiedzUsuń
  3. K***a no nie! No po prostu nie!
    Tyle lat czekania na taki shit?! Moja ośmioletnia siostra napisalaby lepszy scenariusz i lepsze postacie niz ta cała Marlenka! Kurde. Jak nie geje i lesbijki to gender i transeksualizm! Ręce mi opadają.
    Znowu zrobiła z nas debili! Na cholere pokazuje A jako faceta? I jeszcze zapewnia że płeć poznamy jeszcze na końcu 5go sezonu. Tracę resztki szacunku do szanownej Marlene.
    Pff.. Postać była zaledwie raz wspomniana wiele odcinków wstecz? Obsadźmy ją podwójnie! Nikt sie nie zorientuje. Cała logika PLL.
    Odcinek swoją drogą dobry, ale A daremne. Jestem strasznie zażenowana.
    Lepiej żeby zaczęli szanować swoich fanów, bo przyszłosc im dobrze nie wrózy.

    OdpowiedzUsuń