poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Przełomowe momenty par. Cz. 2. #Haleb

W poprzedniej notce z tej serii, wymieniłam wszystkie najważniejsze momenty, które składały się na związek Hanny i Caleba. W tej części skupię się na relacji Ashley i Tylera. Zadanie polega na dokonaniu wyboru, czy dana para byłaby dla siebie idealnymi: Partnerami, Przyjaciółmi, Kumplami i podaniu powodów swojego wyboru. Każdy fan choć wie, że to nierealne, "szipuje" swoich ulubionych aktorów z kimś i chciałby, żeby spełniły się jego oczekiwania. Tutaj możecie popuścić wodze fantazji :)
Kolejną parą, której związek zostanie przeanalizowany będzie: Ezria. A jak wszyscy wiemy, ich związek był o wiele bardziej burzliwy, niż Haleba. 



Pytanie nad którym wszyscy się zastanawiają brzmi: Czy Ashley i Tyler umawiają się ze sobą? Ten duet jest jedną z najsłodszych par na ekranie, ale czy ich relacja wychodzi poza telewizyjny serial? Były plotki, że Ashley i Tyler umawiali się w przeszłości, ale żadne z nich tak do końca tego nie potwierdziło. W międyczasie, Ashley podtrzymuje te plotki publikując w sieci wiele uroczych zdjęć z Tylerem, które hasztaguje "Haleb". 


Gdy serwis J-14.com zapytał Tylera, czy mógłby umawiać się z Ash, on odparł: "Wydaje mi się, że z pewnością. Jesteśmy bardzo blisko ze sobą i kręcimy wiele romantycznych scen i rzeczy w takim stylu — naprawdę romantycznych rzeczy w Pretty Little Liars. To zbliża do siebie".

Włączam swój wewnętrzny, miłosny detektor. Maszyna losująca jest pusta, następuje zwolnienie blokady. Detektor mówi, że Ashley i Tyler byliby dla siebie idealnymi... Dzyn dzyn dzyn:

PARTNERAMI!

1. Na kilka tygodni przed tym jak Tyler opuścił załogę PLL, żeby zagrać w "Ravenswood", Ash i Ty spędzili noc poza miastem, co zakończyło się całusem! Tyler nazwał to “Francuską przyjaźnią”, gdy opublikował zdjęcie, na którym ich usta złączyły się w pocałunku. Ashley podała dalej ten post z podpisem, "Najlepsi przyjaciele. Smutno, że mnie opuszcza :(."

2. Urodziny Ashley. Tyler napisał taką wiadomość na Instagramie. "Zakochany w tej dziewczynie od 5 lat. Dzięki tobie tak często się śmieję. Dosłownie miałaś wielki wkład w zmienieniu mojego życia. Jestem bardzo wdzięczny, że cię mam. Wszystkiego najlepszego, kochanie!”


3. Ashley Benson i Tyler Blackburn wzięli udział w weselu 21 czerwca, 2014. Trzymają ze sobą także poza planem. Niektórzy aktorzy udają przyjaciół, ale jedynie, gdzie można ich spotkać to właśnie podczas kręcenia, a prywatnie nie mają wiele wspólnego. W przypadku Ash i Tylera tak nie jest.

4. Ashley i Tyler razem przed którymś z Comic Conów 2015. Wspólnie zwiedzali miasto.

5. Ashley dodała tutaj hasztag ,,wspólna noc"

6. To zdjęcie zostało zrobione, żeby podziękować fanom za oglądanie Pretty Little Liars. Ashley często dodaje zdjęcie z Tylerem, gdy chce sprawić przyjemność fanom.

7. Przykład podobny do powyższego. To zdjęcie było opisane ,,Haleb gotowy na jutrzejszy odcinek Pretty Little Liars". Po mowie ciała można zauważyć, że Ash i Ty są blisko ze sobą.

8. Ashley i reszta ekipy PLL ciężko pracowali na drugą połową 5 sezonu. Ashley opublikowała zdjęcie z Tylerem na Instagramie z podpisem, “Kochanie wróciło".

9. Ashley i Tyler wygłupiają się w czasie przerwy. Tzn. Tyler próbuje masować Ashley, a ona woli robić selfie. To takie typowe dla współczesnych ludzi. Smartfony wszędzie :D

10. W podróży oczywiście razem. Jakżeby inaczej.

11. Ashley i Tyler spędzają ze sobą mnóstwo czasu na planie, podczas kręcenia scen i podczas przerw.

12. Przez pewien okres pojawiały się plotki, że któraś z bohaterek w 6 sezonie zajdzie w ciążę. Dużo ludzi stawiało na Hannę. Tyler i Ashley postanowili zażartować i opublikowali właśnie takie zdjęcie, na którym Tyler całuje ciążowy brzuszek Hanny. Oczywiście, później doszło do zamiany i ciążowego brzuszka dostał Tyler :D

13. Przed galą także znajdzie się czas na selfie

14. Tyler i Ashley wspólnie bawili się na festiwalu Coachella w 2013 roku. Kiss, kiss.

15. Tyler i Ashley łączy także bardzo intymna relacja. Przy sobie czują się komfortowo. I nie mają problemów z okazywaniem sobie czułości.

A wy byście umieścili Ash i Tylera w jakiej relacji? Przyjacielskiej? A może tylko kumple? Czy popieracie mnie w zdaniu, że są dla siebie stworzeni? 

LILY RED

3 komentarze:

  1. Ja bym chciała żeby byli razem w życiu prywatnym, bo to moja ulubiona para w pll i uważam że do siebie pasują. Fajnie się czytało , a tym bardziej że o niektórych sytuacjach nie słuszałam. Jak ty to zrobiłaś że zebrałaś wszystkie te ciekawostki i chyba niczego nie ominęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to jest dar. Studiowałam zarządzanie informacją i odkryłam, że sprawia mi przyjemność wyszukiwanie informacji w różnego rodzaju źródłach np. bazy danych, e czasopisma itp. Po prostu poznałam kilka trików jak sobie poradzić z gmeraniem w necie. Zacytuję pewien kabaret ,,Cały Internet przepisałam", hehe. A to sobie zajrzę tu, a to tam. Pozbieram materiały, wrzucam do jednego foldera a potem myślę jak to połączyć w całość. I oczywiście nie wypisywałam wszystkich prywatnych chwil Ash i Tylera. Ominęłam wiele ich selfików, bo po prostu oni często gdzieś razem wychodzą :D

      Usuń