czwartek, 20 sierpnia 2015

Wyniki ankiet

Cześć! Przez cały tydzień mogliście głosować w ankietach, które znajdowały się po prawej stronie. 
Czas je podsumować.

ANKIETA NUMER 1
Twoja największa emocja po obejrzeniu 6x10 :

ulga - 9%
radość - 12%
smutek - 6%
gniew - 7%
rozczarowanie - 63%



ANKIETA NUMER 2 
Czy jesteś zadowolony/a z tożsamości "A"? :

tak - 37%
nie - 54%
nie mam zdania - 7%




Podsumowując:
Teraz już wszystko jasne. Odcinek Wam się nie podobał. 
U większości z Was największą emocją finału było rozczarowanie. U mnie było tak samo. 
Ciekawa jestem tych 12%, które czuło radość z odcinka! :D
Lekko ponad połowa z Was nie jest zadowolona z domniemanej tożsamości "A". No cóż... kto by pomyślał, że "A" okaże się kobieta, która wcześniej była mężczyzną..

Jeśli macie jakieś fajne pomysły na kolejne ankiety to piszcie w komentarzach! 

pozdrAwiam,
Stalia
 

1 komentarz:

  1. Ja przed finałem byłam nastawiona w 89% na Wrena, bo nikt inny mi nie pasował. Kiedy osobą w kapturze okazała się Cece był moment zaskoczenia itd. Mi finał się podobał (pomijając te niezgodności)
    Zgaduje, że gdyby Wren okazał się A wszyscy narzekaliby na to, że "to było przewidywalne" "Twórcy się nie postarali" Prawda jest taka, że nie sposób dogodzić wszystkim :D
    Po 1 to Tylko serial, a po 2 Spokojnie Jeszcze dwa sezony... Na pewno doktorek jest w coś zamieszany ;)

    OdpowiedzUsuń