piątek, 7 sierpnia 2015

Time jump!

Witajcie!
Od jakiegoś czasu wiemy, że w 6B będzie 5 letni przeskok czasowy.
Kłamczuchy ukończą studia, ułożą sobie życie i wrócą do Rosewood za sprawą Alison.
Zapewne każdego zastanawia jak będą wyglądały. Osoby, które śledzą na bieżąco snapchaty ekipy już nie raz widziały starsze kłamczuchy.

Jeżeli nie widzieliście dojrzałych kłamczuch to zapraszam do rozwinięcia!



Długie włosy u Alison wracają!
Nie wiem jak wy ale ja uważam, że Sashy w długich włosach jest przepięknie.


Spencer w grzywce! Wygląda dużo poważniej, ale nadal przecudownie.

Starsze kłamczuchy zobaczymy prawdopodobnie już w 6x10! Nie jestem tego pewna, ale wiele źródeł tak podaje. A jak nie to niestety będziemy czekać do premiery 6B :(

Xx, Patrycja

9 komentarzy:

  1. kurczę, ale się zgrałyśmy, bo ostatnie zdjęcie wstawiłam tutaj jakieś 15 minut temu:")

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Troian wyglada okropnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest potwierdzone, że w 6x10 zobacymy pierwszą scenę ze starszymi kłamczuchami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6×10 to finał wiec nie zobaczymy.

      Usuń
    2. Właśnie tego nie jestem pewna do końca :/ Zdaje mi się, że Marlene jakiś czas temu dodała tweeta, z potwierdzeniem, że pierwsza scena z przeskoku w czasie będzie w letnim finale.

      Usuń