wtorek, 18 sierpnia 2015

Przypomnienie o konkursie

Cześć! Pamiętacie o naszym konkursie? 
Wystarczy, że wyślecie nam na maila zdjęcie w stylizacji jednej z postaci z pll i
 macie szanse wygrać nagrodę!
Na wysyłanie swoich zdjęć macie czas do 18 września, także pozostał miesiąc!
Nie czekaj do ostatniego momentu, zgłoś się już teraz.


Więcej informacji o konkursie znajduje się tutaj.

A tymczasem w rozwinięciu posta czeka na Was kilka inspiracji w postaci zdjęć stylizacji naszych bohaterów!






































 Oprócz naszych kłamczuch są jeszcze inni kogo możecie spróbować podrobić
np. Red Coat, Black Veil, "A".






Bądźcie kreatywni i nie czekajcie ze zgłoszeniem.
 Myślę, że to również fajna zabawa!
czekamy na zgłoszenia allaboutprettylittleliarsblog@gmail.com

miłego dnia,
Stalia

7 komentarzy:

  1. Ja pamiętam, tylko jeszcze z wakacji nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że i tak nie wygram ,to wezmę udział haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kto wie, wszystko jest możliwe. :D czekamy na zgłoszenie!

      Usuń
  3. Prawie bym zapomniała, dzięki za przypomnienie
    Aktualnie jestem na wakacjach, ale gdzieś przed rozpoczęciem roku szkolnego powinnam podesłać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko. Na niektórych zdjęciach, nie widać zbytnio biżuterii, którą dobrałam - by wyglądało to bardziej na jedną z kłamczuch. Mogę wysłać więcej zdjęć ze zbliżeniami na te ozdoby? By wyglądało to po prostu lepiej.

    OdpowiedzUsuń