piątek, 7 sierpnia 2015

Kłamczuchy w 6B.

Cześć wszystkim! Przeglądałam Facebooka, gdy trafiłam na to zdjęcie. Tak, to nasze Kłamczuchy po pięcioletnim przeskoku czasowym!
Full size image

"Dziewczyny były wolne przez pięć lat. Nie były torturowane czy dręczone przez anonimowego tyrana. Biorą teraz lekcje yogi, oddychają. Mają więcej czasu na dodatkowe zajęcia, ponieważ nie są już celem polowania anonimowego stalkera" - mówi Marlene King.
Jak Wam się podobają starsze Kłamczuchy? Według mnie Emily nic się nie zmieniła, a najbardziej zachwyciła mnie Aria w nowym kolorze. Szkoda, że Hanna wróciła do uczesania "na Alison", według mnie ślicznie wyglądała w krótszych włosach:) Z kolei nie jestem przekonana do Spencer, ta grzywka przypomina mi jedną bohaterkę, strasznie irytującą, przy okazji. No ale czekam na normalne zdjęcie, nie z profilu, jak to.

2 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaa! Przepraszam, ale pisałam posta na szybko i od razu go dodałam bez podglądu bloga :") Mam usunąć post, czy coś zmienić aby jednak sie różniły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy usunąć ostatnie zdjęcie, nie ma sprawy, zdarza się:")

      Usuń