sobota, 29 sierpnia 2015

Nowe zdjęcia zza kulis 6 sezonu + ciekawe pytania, które nam narzucają



Mam dla was trzy zdjęcia z Instagrama, które wydają się być całkiem interesującymi. Z pewnością to pierwsze. Aczkolwiek trzecie także wydaje się być nieco niepokojące.

1. Czy Melissa i Hanna będą miały wspólną scenę?

Opis: Próba dla #PLL 6x17 z @torreydevito i @itsashbenzo.

Dyrektor PLL, Norman Buckley podzielił się na swym Instagramie zdjęciem Ashley Benson i Torrey DeVitto, ćwiczącymi przed sceną. Czy to oznacza, że aktorki będą miały wspólne sceny? Czy Melissa i Hanna po tych 5 latach zostały przyjaciółkami? (To wydaje się naciągane)Wcześniej łączyła je tylko Spencer. A może Hanna i Melissa połączyły siły, żeby wyjaśnić nową zagadkę w Rosewood?

(Wspólne zdjęcie nie musi nic oznaczać. Aczkolwiek wydaje mi się, że jednak zobaczymy scenę Melissy i Hanny. Tak bardzo jak jestem tym zaskoczona, tak bardzo też się z tego cieszę. Hanna to moja ulubiona bohaterka, a Melissa to z kolei intrygująca postać, która zna wiele odpowiedzi)


2. Jak Emily i postać odgrywana przez Blake'a Berrisa są ze sobą połączone?

Opis zdjęcia: pierwsza wspólna scena z tą piękną Kłamczuchą @shaym..., ale kto tutaj kłamie komu?

Nowy aktor w obsadzie podzielił się zdjęciem z Shay Mitchell. Czy to oznacza, że będą mieć więcej scen razem? Czy może to będzie kolejny charakter, który po prostu wskoczy w historię Emily?

(W Internecie pojawiają się plotki, iż Emily może przespać się z jakimś kolesiem. Niektórzy stawiają na Toby'ego. A może to będzie właśnie Blake Berris? Zobaczymy...)

3. Zobaczymy wspólne sceny Ashley Benson i Blake'a Berrisa?

Opis zdjęcia: Jestem tak bardzo podekscytowana, że ten koleś jest tutaj @blakeberris, nie pracowałam z nim odkąd skończyłam 17 lat #friends


Ponadto Blake Berris będzie miał wspólne sceny z Ashley Benson. Gdy Blake rozpoczął pracę na planie PLL, Ash wrzuciła zdjęcie na Instagrama, żeby podzielić się swoim podekscytowaniem, iż znowu może z nim pracować. 

(Internet huczy także od plotek, że Hanna będzie miała narzeczonego, którym wcale nie będzie Caleb. Mam nadzieję, że to plotki, a postać Berrisa nie okaże się być owym narzeczonym)


A wy jakie macie odczucia względem tych zdjęć? Nie muszą one wcale niczego oznaczać. Jednak dobrze być poinformowanym o tym, co się dzieje w światku PLL.

Lily Red

1 komentarz:

  1. scena z Hanną i Melissą mogłoby być ciekawa, uwielbiam je obie! :D

    OdpowiedzUsuń