niedziela, 9 sierpnia 2015

Kim jest "A"? - moje i Lobree typy

Cześć kochani! Wróciłam z wakacji i od razu zabieram się za pisanie posta. Jak Wam się podobał poprzedni odcinek? Mi się bardzo podobał i oceniłabym go na 8/10. Szkoda tylko, że Marlene ponownie nas okłamała, bo przecież mieliśmy zobaczyć "A" bez maski! No ale cóż... cała ona.



Jak każdy z Nas ma pewne przypuszczenia kim może być Charles. 
Postanowiłam w tym poście wypisać osoby, które moim zdaniem mogą być "A". 
Powiem więcej, jestem 99% pewna, że to jeden z nich. 



Rozwijamy! :)



2 MOJE TYPY :


1) WREN





Powód: 

- jest starszy o trochę starszy od dziewczyn
- rozmawiał z Moną w Radley (w 3 sezonie) i mógł faktycznie podkraść jej grę.
 - ogólnie dziwne sceny w Radley.


-  dziwne zachowanie 

Powodów jest wiele więcej, ale te są moim zdaniem takie główne dlaczego sądzę, że może być "A". 





2) WILDEN


Powody:
-również jest starszy od dziewczyn
- blondyn o niebieskich oczach. Widzicie podobieństwo?

- Marlene kiedyś powiedziała, że Mona może nie być jedyną osobą, o której myśleliśmy/myślimy, że nie  żyje. To mi dało do myślenia. Wilden "nie żyje" praktycznie od końca trzeciego sezonu. Ashley Marin przejechała go samochodem, zostało to nagrane w jego służbowym aucie.Hanna i (chyba) Emily utopiły samochód w jeziorze, aby dowody zniknęły. W następnym odcinku "A" odłożyło samochód na miejsce. A co jeśli Wilden "Charles" upozorował swoją śmierć wraz z Melissą i Jenną? To one w końcu pomogły mu wstać gdy został przejechany. Co się z nim się stało już nie pamiętam. Widzieliśmy ciało? Nawet gdyby, to żaden dowód. Monę również widzieliśmy w aucie niby nieżywą..
- zawsze wydawał mi się dziwny i nie przepadałam za nim.
- Wilden znał się z Jenną, Cece, Melissą, Alison co uważam za mocny team
 ( A= Wilden  Red Coat= Jenna lub Cece)




A jakie są Wasze typy? Macie ich wiele czy stawiacie na kogoś konkretnego?
Kiedyś byłam pewna, że jest nim Ezra lub Jason. Teraz już wszystko mi się miesza i mam całkiem inne typy!


Jak popełniłam jakieś błędy to z góry przepraszam,bo  jestem mega zmęczona! 

***



Lobree postanowiła dodać swoje typy.

Oto one:

Black Widow - Melissa 

Red Coat - CeCe 

Charles/A - Wilden




xoxo
Stalia



6 komentarzy:

  1. Charles miał został ujawniony w 6x10, więc w sumie to nas Marlene nie okłamała :P w sumie cały czas myślałam że -A to Wren, ale teoria z Wildenem też wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam od zawsze lubiłam Wildena i bardzo chcę żeby on okazał się Charlesem ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanna zatopila samochód z Aria ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myśle że to Ezra ,jak łapali Clarka to on tajemniczo znikł

    OdpowiedzUsuń
  5. Po za tym Hanna na zdj gdy widzi A wyglada na nie tyle zszokowana co zla a wiadomo jak nie znosila Wildena

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez myśl przeszło mi też
    Charles = Lucas Red Coat= Jenna
    Przez to, że niby razem trzymali się za ręke na balu. A Wy jak sądzice?

    OdpowiedzUsuń