sobota, 8 kwietnia 2017

# Diabelski Kociołek - 7

Wybrany składnik do sporządzenia magicznego wywaru: Czerwone Wino.
CZYLI: Najzabawniejsza postać.

Miano najzabawniejszej postaci, przyznaję:
Hannie Marin

Ogólne zasady zabawy:


Poporzednie notki z tej serii:
Wąż - Ezra (kliknij)
Pijawka - Alison (kliknij)
Pokrzywa - Spencer (kliknij)
Pancernik - Mary (kliknij)
Gnilec - Garrett (kliknij)
Podobizna Voodoo - Melissa (kliknij)


»*«
Tym razem postawię na przypomnienie paru śmiesznych tekstów Hanny w obrazkowej postaci.

Oczywiście takich tekstów było wiele na przestrzeni 7 sezonów. W komentarzach możecie zostawiać swoje ulubione gadki Hanny, a wtedy zaktualizuję notkę ;)

Chyba, że uważacie kogoś innego za bardziej zabawną postać, wtedy napiszcie "Kto to taki?" i "Czym Was bawi?".


CYTATY:

1. Zaczynam myśleć, że suka ma supermoce.


2. Jeśli naprawdę chcesz zaskoczyć Toby'ego, otwórz mu drzwi w 5-calowych szpilkach i nic poza tym.


3. Jenna jest wystarczająco przerażająca z czterema zmysłami. Wyobrażacie sobie, co zrobiłaby z wszystkimi pięcioma?


4. 
Caleb: Która godzina?
Hanna: Wpół do jestem głodna.


5. 
Hanna: Potrzebowałam okularów przez ten cały czas i nawet o tym nie wiedziałam.
Spencer: To zerówki...


6. Czasem szturchniesz niedźwiedzia.
Innym razem to on szturchnie ciebie.


7. Hanna wie, co Hanna ma na myśli.


8. Ty go śledz. Ja muszę zmienić gacie.


9. Holbrook nie jest takim złym policjantem. Tylko kiepsko całuje.


10. Zombie nie wysyłają wiadomości.


11. Może i jesteś facetem... ale nadal jesteś suką.


12. 
Hanna: Mówiłam wam o tym zeszłego wieczoru. Ukradł teczkę Mary Drake, skrzywdził Yvonne, dzwonił do Dr. Cochran...
Aria: Chwileczkę, przecież nawet nie byłyśmy wtedy razem.
Hanna: Byłyśmy w moim śnie. Nadążaj.


13. 
?: Możesz stąpać nieco ciszej?
Hanna: Proszę cię, Jenna nie usłyszy nas. Jest ślepa.


14. Dlaczego pipczę? Jeszcze nic nie ukradłam!


15. W tym miejscu poznaliśmy się. A teraz nie mamy swojego początku, bo zburzyli go.
Za kogo wy się uważacie?


16.
Spencer: Więc Charlotte ma biologicznego brata albo siostrę?
Emily: Który/która może chcieć zemsty.
Hanna: Super. Teraz masz kolejnego kuzyna, który chce nas pozabijać.


17. Nie mogę chodzić bez telefonu. To jak chodzenie bez mózgu.


18. 
Hanna: Co tutaj robisz? Prawie cię zabiłam!
Caleb: Futrzaną różową lampą?


19. 
Hanna: Ten ból i skurcze to wszystko z brzucha?
Spencer: Tak, ale wrzody się leczy. To nie na zawsze, Em.
Hanna: No tak, ale ma dziurę w...
Spencer: Ma dziurę w brzuchu. Ogarnij.


20.


22. 
Hanna: Dalej, Emily!
Aria: Jeszcze nie płynie.


23.
Hanna: Sprawy z gorszego robią się gorszejsze.
Spencer: Nie ma takiego słowa, ale kontynuuj.


24. 
Trener: Hanna, tęskniłam dzisiaj za tobą na wf.
Hanna: Ja także za panią tęskniłam.


25. (Śmieszna scena z udziałem Spencer)

Hanna: Halo? Jest tu ktoś?
Spencer: To pewnie zając.
Hanna: Halo?
Spencer: To zając, nie odpowie ci.


26. (O Hannie)
Ella: Co to było? Burza, czy muzyka?
Ashley: Pewnie Hanna parkuje.

I niezapomniane:

***
Zawsze najbardziej śmieszyły mnie rozmowy Hanny i Spencer. Gdy Hanna przekręcała jakieś wyrazy, zdania a Spencer ją poprawiała.
Np. z syndromem szwedzkim Sary :D

xoxo
LR

7 komentarzy:

  1. Oj tak, Hanna to najśmieszniejsza osoba :D jest taka pozytywna. i to jej "duuuh"

    OdpowiedzUsuń
  2. A inne najlepsze teksty Hanny to:
    Nie moge chodzić bez telefonu, to chodzenie jak bez mózgu. Albo butów.

    H: Things just went from worse to worser
    S: To nie słowo, ale kontynuuj.

    Albo jak dopingowała Emily, ktora jeszcze nawet nie pływała :D
    Czy też jej tańce przy lodówce

    Albo dziewczyny skuliły się za drzwiami Hanny, Hanna z różową lampką w ręce, wchodzi Caleb, Hanna:Co robisz? Prawie cię zabiłam.
    Caleb: Różową lampą?

    I sytuacja z Emily w szpitalu
    "She have hole in her stomach" x4
    Spencer: "moving on!"

    Tutaj sytuacja nie podlega dyskusji,Hanna jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodane, bo to były naprawdę śmieszne momenty :D

      Usuń
  3. Uwielbiam Hannę, jest bardzo pozytywna postacią. A inne śmieszne teksty Hanny to scena bodajże z pierwsze sezonu jak opuściła lekcje wf.
    Nauczycielka: Hanna, brakowało Cię dzisiaj. na WF
    Hanna: Ja też tęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodane :D To było dobre, ale i tak trafiła do kozy :D

      Usuń
  4. Albo parkująca Hanna :D
    czy też, Halo!
    Spencer: To królik
    Hanna: Halo?!
    Spencer: To królik, nie odpowie ci

    Hanna i Spencer świetnie razem grają :D moim zdaniem lepiej niż Spencer i Aria czy Hanna i Emily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D A parkująca Hanna bawi mnie niezmiennie :D

      Usuń