niedziela, 9 kwietnia 2017

Opis odcinka 7x12

 Opis w rozwinięciu!!!



»*«
Czy uczennica szkoły średniej może brać udział w planie AD? Addison - mini wersja szkolnej Alison - będzie sprawiać kłopoty w odcinku "These Boots Were Made For Stalking"

Emily będzie borykać się z nastolatką Addison, która wydaje się być nową wersją licealnej Ali i posiadać jakieś koneksje ze znajomym wrogiem. 
Spencer konfrontuje się ze swoją matką w sprawie rodzinnych sekretów. 
Aria zwierza się Holdenowi ze związkowych problemów z Ezrą, podczas gdy Spencer zwraca się do Detektywa Fureya z prośbą o pomoc. 
A Jenna sprowadza jeszcze więcej kłopotów, gdy powraca do Rosewood, rzucając sugestiami dotyczącymi tego, co przytrafiło się Noelowi Kahnowi i ostatnich wydarzeń. 



Źródło:
xoxo
LR

7 komentarzy:

  1. Jenna jakby chciała narobić bigosu to poszłaby na policję, a nie chodziła i tylko wku...la. No ale, przeciez wcale się nie boi.
    Trochę to będzie słabe, nastoletnie Addison mieszająca się w sprawy A i dorosłych kłamczuch. Chyba, że dobrze to rozpracują.
    Mam nadzieję, że Spencer dowie się chociaż czegoś pożytecznego od swojej adopcyjnej mamy...
    No i że zaiskrzy między nią a detektywem, chociaż pewnie nie skoro mają wrócić do Spobyego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że Jenna pójdzie jednak na policję, bo na jednym z promo 7x11 było widać, że siedzi na posterunku. A potem Kłamczuchy mają być przesłuchiwane w sprawie morderstwa. Myśleliśmy, że chodzi o Elliotta Rollinsa, ale być może sprawa pójdzie o Noela.
      Też nie za bardzo mi się podoba, żeby AD wysługiwało się jakąś gówniarą. To słabe ;/ I zbędne w tym serialu. Zwłaszcza, że ta aktorka, która wciela się w postać Addinson, naprawdę świetnie gra wredne, wkurzające, nastki. Patrzysz na nią i masz ochotę jej strzelić. Aktorka idealnie stworzona do tej roli!
      Raczej nie... ja myślę, że skończy się Emison, Halebem, Ezrią i Spobym. Marlenka mówiła, że endgame pozostaną endgame, ale nie będzie tak hop siup dotrzeć do tego momentu ;(

      Usuń
  2. Planujecie może po zakończeniu PLL założyć blog o jakimś innym serialu?
    Robicie świetną robotę, a niestety oprócz blogów o PLL nie widziałam czegoś takiego w przypadku innych seriali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony mogę napisać, że jeśli spodoba mi się serial Famous in love to taki blog będę prowadzić. Jak Lily Red zechciałaby mi towarzyszyć w tej przygodzie jestem jak najbardziej za ;) Oczywiście może tak być w każdym innym przypadku jak nam się jakiś serial spodoba. Czas pokaże ;) I dziękujemy za tak miły komentarz! :)

      Usuń
    2. U mnie to wszystko zależy od tego, jaką dostanę pracę. Wiesz, trochę już jestem stara. 25 lat, haha. Jeśli dostanę pracę, która będzie dawać mi jakieś dni wolne albo będą fajne zmiany, to wtedy mogę myśleć, żeby zostać przy blogowaniu.
      A wtedy pewnie będę kontaktować się ze Stalią skoro nie ma mnie jeszcze dość :D
      Riverdale to ciekawy serial do tworzenia teorii. Nie wiem jak Famous In Love, ponieważ zaplanowano wypuszczenie całego sezonu "na raz", także nie będzie nad czym gdybać zbytnio, bo wszystko zostanie ujawnione ;)
      Pomyśli się! :D

      Usuń
    3. Też myślałam o Riverdale. Podobny klimat to PLL. W takim razie trzymam kciuki za jakąś fajną prace i mam nadzieje, że będę miała okazję zobaczyć jeszcze jakiś wasz blog :)

      Usuń
    4. Zobaczy się, ale byłoby fajnie nadal prowadzić bloga. Niezależnie, czy ogólnego, gdzie pisałoby się o swoich przemyśleniach na temat seriali, polityki, religii i innych spraw (bo ja to mam dużo do powiedzenia haha), czy tylko seriali :D
      Jest też opcja, żeby zrobić sobie wolne, a poczekać na ten kolejny serial Marlenki "The Perfectionist", bo przecież tam mogą pojawić się postacie z naszego PLL ;)
      W każdym razie, dziękujemy, że chcesz nas jeszcze oglądać :D:D

      Usuń