czwartek, 20 kwietnia 2017

Detale gry AD

Jest prawie 4 rano... nie pytajcie, co jeszcze robiłam tutaj o tej porze. Załączyl mi się tryb PLL :D
Zatem, jak wstaniecie to będziecie mieli co analizować. Poczytajcie sobie wrażenia z odcinka 7x11, podzielcie się swoimi uwagami, a potem zasiądźcie do analizy gry wysłanej przez AD.

Specjalnie dla Was przyjrzałam się owej gierce i oznaczyłam jej najważniejsze miejsca. 
Legendę "Co i gdzie?" znajdziecie w środku notki.

Jak myślicie, co oznacza ta Góra Czaszek?
To znaczy widziałam podobną na pielgrzymce tzw. Golgotę Licheńską, ale nie sądzę, żeby AD o to chodziło :P



,,LAMENT KŁAMCZUCH"

I. Rozpisane miejsca:
A) ,,Beware" - Ostrożnie!
A2) Lost Woods Resort
B) ,,Mystery Location" - Tajemnicza lokalizacja
C) The Brew
D) ,,Hospital" - Szpital
E) ,,Go to jail" - Trafienie do więzienia
F) ,,Police" - Posterunek
G) ,,Secret Passageway" - Tajemne przejście
H) ,,House of Hastings" - Dom Hastingsów
I) DiLaurentis
J) ,,Home" - Dom

II. Nierozpisane miejsca:
K) Cmentarz
L) Dziwna góra czaszek - Radley???
Ł) Wieża kościelna






***
Jak myślicie, kogo AD będzie chciało posłać do więzienia?
Alison i Hanna już tam były... wypadałoby wybrać kogoś innego 😜
Poza tą Czerwoną Górą Czaszek (czy co to jest) ciekawi mnie jeszcze tajemne przejście. Może chodzi o to z hotelu Radley?

Kurczę, nawet nie mam głowy do tego, na jaki genialnie nikczemny pomysł wpadło AD.
Rozumiem, że zależy mu na rozłączeniu Kłamczuch, ale w sumie na tym zawsze zależało tylko Monie i Charlotte...

Wydaje mi się, że Mona już przetrawiła temat "kradzieży Hanny"i poszła do przodu.
Natomiast Charlotte nigdy nie wydobrzała i dlatego tym bardziej utwierdzam się raz po raz w przekonaniu, że ta krejzolka żyje.

xoxo
LR

25 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie jakie wyzwania będzie miała reszta ekipy! Coś podejrzewam, że łatwo nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam 5 zł, że AD każe Emily zerwać z Sabriną xD Czym tylko jej pomoże i Sabrinie też, bo przecież jest oszukiwana.

      Usuń
  2. Może Spencer tym razem pójdzie do więzienia? Widzieliśmy w zwiastunie jak siedzi na komisariacie i jest przesłuchiwana, a zakopywała Rollinsa razem z Hanną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że najbardziej przerypane mają właśnie Hanna i Spencer, ale coś mi się wydaje, że AD może też w jakiś sposób wmanewrować Arię, bo przecież to ona ma się zbuntować w tym sezonie i odwalać takie rzeczy, że może nawet zdradzi przyjaciółki. AD musiało zrobić jej coś strasznego skoro do tego dojdzie. Zobaczymy :D

      Usuń
  3. Najciekawsze dla mnie jest to: dlaczego tylko dom Spencer, DiLaurentis został wytypowany i jakiś "dom"? :D Ciekawe co to za "dom" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam inne domki też niby są, ale tak narysowane "na płasko" i nieoznaczone.
      Po prostu wiadomo, że akcja kręci się już tylko wokół rodziny DiLaurentis/Drake/Hastings. Myślę, że AD chce w jakiś sposób rozwiązać tę starą sprawę pomiędzy nimi wszystkimi. To z tym romansem Petera z Jessicą i Mary oraz narodzinami ich dzieci.

      ,,Dom" tutaj oznacza BAZĘ. To baza wyjściowa, z której są wydawane polecenia dla Kłamczuch i baza, do której muszą się dostać. Dowiedzą się, co to za "baza", kiedy ułożą wszystkie elementy puzzli. Tak sądzę :D

      Usuń
  4. Zauważyliście ze na The Brew są czarne wrony? Tak czasem nie nazywała sie knajpka, w której miała sie spotkać Charlotte z Mona w nic jej śmierci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zauważyłam i nie wiedziałam, czemu to tak ;)
      Ta knajpka od Mony i Charlotte właśnie nazywała się "The Two Crows" :)

      Usuń
  5. Nie oznaczyłaś jeszcze Lost Woods Resorts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale po prostu sądziłam, że to "Beware" obok znaku Lost Woods Resorts to jest właśnie wskazówka, żeby strzec się przed motelem.
      No nic, przemyślę sobie jak to zmienić :) Dzięki za uwagę!

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że ta dziwna góra czaszek mogłaby symbolizować Radley ;)
    Przynajmniej tak mi się skojarzyła ta charakterystyczna brama... zresztą nie wierzę by A pominęło tak kluczowe miejsce na swojej planszy :D
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz i tak może być! Już podejrzewałam, że AD chce tam kogoś ukrzyżować i zakończyć temat. Wiesz... ktoś wygra i odejdzie wolno od wszystkiego, ktoś drugi trafi do więzienia, Emison pojedzie na spin-off, a piąta może zginąć właśnie na miejscu "ukrzyżowania", bo stamtąd niedaleko na cmentarz :P
      I znów myślę, że Charlotte żyje, bo jeśli załóżmy, że Czachy są Radley to ona już raz próbowała tam zabić Kłamczuchy. Może chce to dokończyć? :P

      Usuń
    2. tez mysle, ze to Radley, na drugim zdjeciu widac ze ta góra czaszek jest na jakims budynku (który jest tylko narysoway na planszy), od strony cmentarza widac nawet okna na tym budynku

      co do czaszek, sa pomiedzy nimi przeswity czegos czerwonego, jakby ognia ? mi to sie skojarzyło z pieklem, którym radley było na pacjentów

      Usuń
    3. tam jest z resztą coś napisane, przy ogrodzeniu od czaszek, miedzy drogą od cmentarza i od "HOME", jeden szary niewyraźny wyraz, dwie ostatnie litery to "ey"

      Usuń
    4. Masz sokoli wzrok, człowieku nade mną :D Ja aż tak dobrze nie widzę, haha. Zapewne macie rację i to Radley :D

      Usuń
  7. Widzę, że jesteś tak pewna, że Cece żyję jak ja, że Spencer ją zabiła, a że obie teorie sobie przeczą to zobaczymy która z nas miała rację pod finał, o ile obie nie jesteśmy w błędzie :D Zapewne nie zdziwi cię fakt iż uważam, że to właśnie Spence pójdzie do więzienia? :D Nie bez powodu ta gra została wysłana właśnie do Spence i to jej dom jej na tej grze. W dodatku kiedy Spencer miała wybrać prawda czy wyzwanie to już miała wcisnął prawdę ale nagle zmieniła zdanie i wcisnęła wyzwanie. Więc może bała się, że AD zmusi ją do wyznania wszystkim prawdy iż Spence zabiła Cece.
    Caleb ostatnio stanął pomiędzy Hanną a Spence, tak tylko mówię ^^ bo jednak zaczynam wierzyć iż to Ezra to AD.
    Są jakieś plotki/przecieki, że po finale na którąś z kłamczuch podczas przebywania z resztą dziewczyn nie będziemy patrzeć tak jak wcześniej i że ktoś odwiedzi kogoś w więzieniu/psychiatryku i obieca, że tą osobę wyciągnie stamtąd, więc stawiam iż to będzie Spencer albo Ezra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoimy po dwóch stronach barykady. Jak ja wygram to wysyłasz mi kartkę z pozdrowienia z Twojego miasta. Jak Ty wygrasz to ja Tobie, hahaha xD
      Nie, jakoś mnie to nie dziwi i nie mam nic przeciwko Spence w więzieniu. Także jeśli chcesz ją tam umieścić to proszę bardzo! :D
      Hmm, ja tyle spoilerów już słyszałam, że nie wiem, w które wierzyć. Trzymam się póki co Charlotte.
      Mam nadzieję, że AD to nie będzie żaden Lucas, Mona albo Paige, czy Sabrina.

      Usuń
    2. Okej stoi, to już mogę podać ci adres, abyś wysłała mi tą kartkę haha :D Chcę, bardzo chcę i nie pytaj dlaczego! XD Aczkolwiek psychiatryk byłby ciekawszy, szkoda że zamknęli Radley, skoro się tam urodziła to powinna tam skończyć ;p Uwielbiałam wątek Spencer w Radley :D Ja co do AD to już nie mam pomysłów, ale póki co stawiam jednak na Ezrę, chociaż moja siostra pewnie tego by nie przeżyła gdyby to on był A :D

      Usuń
    3. Aleś Ty pewna swego :P Jeszcze okaże się, że obie będziemy wysyłać kartki, ale do Marlene z zażaleniami :D
      Teraz Welby robi za Radley, ale to już nie to samo ;( Szkoda, że zmienili Radley w hotel.
      AD to Charlotte, a mordercy nie ma. Mówię Ci xD
      Ezra raczej nie ma po co być AD teraz. Prędzej Lucasek albo Melissa :d

      Usuń
    4. Pożyjemy, zobaczymy :) Aczkolwiek tak, niczego nie byłam tak pewna jak tego, że Spencer zabiła Cece, no może poza kwestią Mary jako matki Spencer i miałam rację i teraz też mam :D
      Ja mam jednak przeczucie, że tym razem Marlene nas nie zawiedzie, że jednak okaże się, że warto było czekać tyle sezonów, ale może to tylko złudna nadzieja, heh.
      Nom, żadne Welby nie zastąpi Radley :(
      Lucas nie będzie A, bo wystarczy, że już jeden przyjaciel Hanny nim był, teraz obstawiam, że będzie to ktoś bliski Arii. A Melisse też wyrzucam z listy podejrzanych. Jednak wierzę, że naprawdę chce chronić Spencer, a nie ją skrzywdzić. Prędzej jestem w stanie uwierzyć iż to jest Wren, bo wiadomo że to najpopularniejsza teoria aczkolwiek mnie już nieco męczy bo za dużo osób już o tym gada.

      Usuń
    5. Ja już przestałam gadać o Wrenie, bo wiadomo, że to nie będzie on. Kiedyś bardzo chciałam, ale Marlene zje*** okazję :P Dała Cece i cóż zrobić. Trzeba się z tym pogodzić.
      Chyba, że serio Charlotte miała swojego bliźniaka i on gdzieś tam jest.
      Wkurzyłbym się, gdyby Lucasek był 'A', bo to znaczyłoby, że Hanna ma naprawdę koszmarny gust w kwestii doboru przyjaciół :D
      U Arii to kto miałby ją zdradzić? Mike to woli pokazywać klatę w Teen Wolf (nie żebym miała coś przeciw), jej rodzice nie nadają się na AD, a Holden byłby z dupy AD.
      Prędzej ktoś od Emily jak Paige. Chociaż to też byłby koszmar :D

      Usuń
  8. A ja tak sobie myślę - łącząc w całość spostrzeżenia z postów oraz swoje - że A.D to musi być ktoś ściśle związany z dramą Drake/DiLaurentis/Hastings.
    Każda z Kłamczuch losowo mogła dostać tę grę. A.D mogło też je gdzieś ściągnąć i im ją pokazać, ale to właśnie Spencer, która jest zamieszana w dramę DDH (tak będzie krócej xD), dostała planszę. Mogła ją też otrzymać Ali, w końcu jest DiLaruentis, prawda? Ale to do Spencer dotarło "Liar's Lament". Drogą dedukcji... A.D mogłoby być osobą spokrewnioną z nią; za tym przemawia też fakt, że Uber A miało list Mary - a, jak zostało zauważone poście dotyczącym wrażeń z 7x11, logicznym by było, gdyby posiadała go sama Mary lub ktoś z rodziny. Drugie, może nawet t r z e c i e dziecko? Charlotte? Bliźniak/bliźniaczka jednej z dziewczyn? Może sam Charles? (Za dużo pytań, na które chcę uzyskać odpowiedź, Marlene, nie myśl sobie D:) Obstawiam, że A.D to Charlotte lub trzecie dziecko Mary; bo wątpię, by sama Pani Drake była tym wielkim prześladowcą, chociaż z wizją artystyczną Marlene...
    No i jeszcze to feralne Radley. Nie wierzę, że A.D nie opisałoby miejsca tak znaczącego dla rozgrywki, w którym mogło się wszystko zacząć. W którym on/a sam/a mogło się nawet urodzić... Która rodzina, jak jeden mąż, spędziła w Radley choć trochę czasu? Drake. Mary, Charlotte, Spencer... Potencjalne A.D?
    W Pretty Little Liars maksymą serialu powinno być: "Wszystkie drogi prowadzą do Radley".
    W sumie jeszcze tak analizując mapę gry... Zwróciłam uwagę na rozłożenie poszczególnych miejsc. Góra Czaszek, nasze potencjalne Radley, znajduje się w niedalekim sąsiedztwie domu Hastingsów. Same figurki Kłamczuch są postawione zaraz na wejściu, przy ulicy ową Górą i siedzibą Hastingsów. Z, jak mi się zdaje, Spencer tuż obok Radley. Nie wierzę w takie przypadki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ten wywód ma jakikolwiek sens, zaznaczam XDDD

      Usuń
    2. Cieszę się, że ktoś zgadza się z moimi spostrzeżeniami ;) Ostatnio wszystkie drogi prowadzą do Spencer. Nawet to ona ma pierwsza rozgryźć tożsamość AD. Właśnie tak podejrzewam, że albo Charlotte żyje albo Mary za jednym razem urodziła bliźniaki. Charlotte i kogoś tam.
      Raczej nie przy turze, że Spencer ma bliźniaczkę, bo to byłoby słabe. W ogóle jej nie było, nie pojawiała się, a nagle na finał pojawia się druga Spencer i jest AD... wkurzyłabym się :P Lepiej, żeby Charlotte miała brata/siostrę, którą znamy od dawna tylko nie wiedzieliśmy, że to rodzeństwo.
      Radley to raczej na bank będzie ta Góra Czasek i tam zostanie ktoś ukrzyżowany jak Jezus na Golgacie. Taka wiesz... metafora. Myślę, że tam się skończy wszystko :P
      Sądzę, że AD chce porwać Spencer do Radley i tam się z nią rozliczyć za coś... :D
      Cały Twój wywód ma sens! Ja rozumiałam i podoba mi się Twój tok rozumowania :D

      Usuń