poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Kłamczuchy grają w Giant Jengę!

Hejka, 20 kwietnia mogliśmy ujrzeć filmik na Youtube, w którym Ashley, Troian, Lucy, Sasha oraz Shay wystąpiły grając w Jengę, dzięki czemu mogliśmy się czegoś dowiedzieć o dziewczynach! 
Zapraszam:)



Jakie było Wasze pierwsze wrażenie, gdy spotkałyście się po raz pierwszy? 

Shay Mitchell: Właściwie, idealnie to pamiętam, szczególnie ubiór dziewczyn. Lucy miała niebieskiego "Marca Jacobsa" - chwila... niebieskiego czy fioletowego? 
Lucy Hale: Żółty.
SM: On nie był żółty!
Ashley Benson: Nie, on był fioletowy!
LH: Tak, fioletowy.
AB: Tak jak śliwka. 
SM: A więc pamiętam, w co były ubrane. Hm, myślę, że to było wspaniałe. Później miałyśmy obiad z okazji Święta Dziękczynienia w Kanadzie, co było naprawdę fajne.


A jak tam kręcenie ostatniej sceny z Waszym S.O.?

AB: Nie możemy na to odpowiedzieć. 
LH: Pyskujesz.
AB: Nie możemy, okej?
Sasha Pieterse: No oczywiście, że nie możemy. Ja nie mogę. 
Troian Bellisario: Przecież możecie powiedzieć, jakie to było uczucie, a nie z kim.
SP: Okej. To było bardzo słodkie. Oj było. 
LH: Bardzo PC, kocham to. 
SP: Niee, ale myślę, że... że to było bardzo słodkie. 


Jakie cechy swoich postaci zachowacie po zakończeniu serialu? 

SM:  [do Lucy] skórzane kolczyki, nie? i leoparda w tym samym cholernym czasie, no i paski.
LH: Definitywnie będę nosić skórzane kolczyki Arii M i leoparda. Wiesz przecież, że nie będę kłamać jak Aria. 
TB: Tak, dobry pomysł. 
LH: Najlepszy.
SM: Pamiętasz, jak miałaś strój niczym z "sok z żuka" [film].
LH: Oh tak, wszyscy się z tego śmiali. Cały czas.
SM: Przyszła na plan, a my wszyscy byliśmy jak "Ciekawe, w co Aria będzie dziś ubrana".
LH: Czekaj... próbujesz mnie rośmieszyć, to nie wyjdzie. 
SM: Wiem [śmieje się]. 


Jesteście usatysfakcjonowane, jeśli chodzi o zakończenie? Uważacie, że to dobry sposób na zakończenie serialu?

SM: Totalnie. Myślę, że wszystkie mamy takie samo zdanie. Osoby pracujące nad scenariuszem napisały to idealnie. Myślę, że każdy będzie... może nie każdy, ale większość oglądających, będzie usatysfakcjonowana. 


Jakie uczucia Wam towarzyszyły podczas opuszczania planu po raz ostatni?

LH: To było tak emocjonujące, jak Ci się wydaje. Wszyscy płakaliśmy, ponieważ każdy, kto był w to zaangażowany, tam był. Cóż, to było tak szalone, kiedy mówili "Koniec scen z udziałem Ashley" i tak po kolei z każdym i to było jak "Czekaj, co? Co masz na myśli?", bo zawsze wiedziałyśmy, że znowu tu wrócimy, ale niestety tak już nie będzie.
TB: Taa, to było dziwne.


Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką zrobiłyście w historii serialu?

AB: Uh... najdziewniejsza rzecz... musiałam zawisnąć na dzwonnicy naprawdę bardzo wysoko. Byłam śmiertelnie przerażona tą wysokością. I musiałam robić to bardzo długo. Po prostu, wisieć przywiązana liną. Zaczynało mi odbijać, dosłownie dostałam ataku paniki. I tak przez trzy godziny. To było totalnie szalone.
SP: Zostałam pochowana żywcem. To było całkiem szalone. W sumie każdy z nas zrobił coś szalonego. 


Co byście powiedzieli do granej przez siebie postaci, gdybyście mieli szansę spotkać ją w realnym życiu?

AB: Jesteś okropnie śmieszna. No i masz dobry gust! 


A więc PLL się skończyło. A więc nad czym teraz planujecie się skupić w swojej karierze? 

TB: Chcę się skupić nad jakimś innym światem, gatunkiem [mowa o nowych doświadczeniach]. Chciałabym również podjąć się jakiejś pracy okresowej. No i wrócić do teatru! A Wy?
LH: Tak samo. Znaczy się, może nie teatr, ale jakieś zupełnie nowe, inne doświadczenia. To będzie spoko, zobaczyć, gdzie każdego z nas wywieje. Każdy z nas ma inne wibracje odnośnie tego, co chcielibyśmy robić. 


Lucy, co poczułaś, gdy kręciłaś ostatnią scenę Ezrii z Ianem? 

LH: Dzięki Bogu to już przeszłość. Żartuję. To była ważna scena, ale nie mogę nic o niej powiedzieć. Ale, uh. To było spoko, ponieważ tak jak zaczęłam, tak skończyłam - z Ianem. Ty zresztą wiesz - byłam zadowolona, ale trochę smutna. Ale też szczęśliwa. Tak ogólnie.
TB: Miks emocji. 
LH: Wszystkie emoji okazujące uczucia [emotikony].


Ashley, jaki był Twój ulubiony moment Haleba w całym sezonie?

AB: Uh... szczerze, nie wiem. Nie potrafię wybrać jednego. Super się bawiliśmy. To jest chyba najzabawniejszy typ świata. Każda z naszych scen była zabawą.


Jaki był Wasz ulubiony moment "poza ekranem" podczas kręcenia finalnych 10 odcinków?

TB: Było wiele świetnych momentów. Szczerze, to było po prostu czerpanie radości z chemii, która była między mną i wszystkimi, chyba wiecie o czym mówię. 
SP: Delektowaliśmy się tym.
TB: Tak, to w końcy był ten ostatni czas, w którym miałam scenę z Ianem, wiesz co mam na myśli? Byłam jak "Oh, to jest ostatni raz, gdy będziemy tutaj razem, kręcać scenę Spencer z Ezrą" i to było coś bardzo specjalnego. Dzieliłam się tym momentem z każdym na planie, a przy tym świetnie się bawiliśmy.
SP: Tak, zabawa była przednia. Tak poza tym, uwielbiam Twój odcinek.


Gdybyście mogły grać jednego z chłopców, który by to był?

SP: Myślę, ze nikt nie podoła roli Ezry bardziej niż Ian, ale byłoby śmiesznie.
LH: Tak, on jest jedyny.
TB: Myślę, że chciałabym zagrać Toby'ego w scenie, w której zabrał "naćpanego cukierka" Spencer i naćpał się tak jak oba. 
LH: Chłopcy ciągle byli bez koszulek, a więc...
TB: Taa, nie chciałabym grać żadnego chłopaka w tym serialu.
LH: Ta, ja odpadam.
TB: Musiałybyśmy na przykład jeść przekąski podczas scen erotycznych. A oni nie. 


Wasza piątka utknęła na bezludnej wyspie. Możecie na waszą piątkę wziąć tylko trzy rzeczy. Co by to było?

SM: Okej, ktoś musi wziąć telefon.
TB: Gratulacje, geniuszu.
AB: Trochę przekąsek.
SM: Woda.
LH: Telefon, woda i...
SM: Chipsy.
TB: Głośnik na Bluetooth, podłączyłybyśmy go pod telefon i mogłybyśmy wywijać do tanecznych bitów. 
LH: Telefon, ładowarka i głośnik!
SM: Nikt z Was nie pomyśłał o czymś "ogniotwórczym".
LH: Niee, znalazłybyśmy przecież jedzenie, a ja wiem, jak wzniecić ogień.


Jesteście w stanie pokazać, jaką minę zrobią widzowie, gdy dowiedzą się, kim jest A?

TB: To jest niezłe...



Poniżej znajduje się filmik z udziałem dziewczyn:


Dziękuję za pomoc w tłumaczeniu @juliamayjailer!



Co sądzicie o wystąpieniu dziewczyn? Dowiedzieliście się czegoś ciekawego? Co sądzicie o ich więzi? Jak oceniacie cały filmik? :D 


Do następnej notki,
MiaXana



3 komentarze:

  1. to jest przesłodkie :D uwielbiam lucy i troian a sasha tak kochane powiedziała zdanie do troian że uwielbia jej odcinek <3 ja nie mg się doczekać aż zobaczę odcinek troian <3 no i oczywiście z niecierpliwością czekam na finał :D pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=nI7FgCS1Md4
    Znalazłam coś takiego na yt na temat dużej wskazówki dotyczącej tożsamości AD, ale mam szczerą nadzieję, że to nie prawda, nie chce takiego AD.
    Ale to śmieszne, że nawet Clevver News zastanawia się nad tożsamością A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetłumaczę jutro, ale ogółem jak dla mnie to mało poważne :D
      Ta baza IMDb jest jak Wikipedia. To nie jest oficjalne źródło. Tam każdy może sobie coś dopisać. Ktoś mógł zobaczyć ten kosmyk włosów AD w scenie z Jenną i pomyśleć ,,Paige jest AD, to ja mam rację i tak sobie tam nagryzmolę". Tak samo Britney Spears dodali do obsady 7x19 :D
      No i ten argument, że Paige nie można ufać, bo próbuje rozbić Emison, a każdy, kto próbuje rozwalić ten ship jest nie okej... nie przemawia do mnie haha. Ta laska jest wielkim shiperem Emison i niedawno dodali też filmik o spin-offie Emison :D

      Usuń