poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Outfity 7x11

Cześć! Jak zawsze po każdym odcinku przedstawiam Wam outfity naszych kłamczuch.
 


 HANNA

 1) 


Ocena: 2/5

Nie wiem jak Wam, ale ten look mi się nie podoba. Bluza jeszcze nie jest zła. Ma modne tamtego czasu wiązanie z przodu. Spodnie niestety są masakryczne.

2)


Ocena: 1/5

Rozumiem, że myśląc "projektantka mody" trzeba się jakoś wyróżniać z tłumu, ale nie zawsze się to podoba. Moim zdaniem ta sukienka jest tragiczna.


 3)


 Ocena: 2/5

Uważam, że trzecia stylizacja Hanny również jest nie trafiona. Jedna gorsza od drugiej!

 ARIA


Ocena: 5/5

Ta stylizacja bardzo mi się podoba. Wiosennie, ale z klasą. Piękna spódniczka z delikatnym wzorem, do tego klasyczna biała bluzka z ciekawym sznurowaniem, a do tego niezastąpiona ramoneska! 
 2)


Ocena: 4/5

Znów trafiona stylizacja. Piękna kurteczka i spodnie z wysokim stanem jak najbardziej na plus.



 ALISON


Ocena: 4/5

Żakiet, który Ali założyła jest moim zdaniem dobrze dobrany do je sylwetki, bluzka posiada dosyć ciekawy wzorek. Nie ma w tym kiczu.


 SPENCER

 1)


Ocena: 4/5

Spencer postanowiła na luźny styl. Biały podkoszulek, jeansy i jasna bluza to taki zwykły styl, który zawsze się sprawdzi na zwykłe dni.

2)


Ocena: 4/5

Koszula i sweter to również ciekawe połączenie. Podoba mi się!


***

Za najlepszą stylizację uważam strój Arii. Bardzo podoba mi się taki styl-delikatnie, z klasą.
Najgorszy outfit miała w odcinku na sobie Hanna numer 2. A jak Wasze opinie? Przesadzam z tymi negatywnymi komentarzami jeśli chodzi o Hanne czy nie?

Kochani, jeśli chcecie mieć linka do sklepu któreś z rzeczy to piszcie w komentarzu! 



xoxo
Stalia

12 komentarzy:

  1. Hanna:
    1) 3/5. Dałam 3 za bluzę, bo mi się podoba, a 0 za te portki. Paździerz straszny. Nawet ja mam ładniejsze getry do latania po domu, gdy mam te dni "nigdzie nie wychodzę, nie robię makijażu, chrupię czipsy i popijam colą".
    2) 4/5. Mi się podoba ta sukienka :P Chętnie bym włożyła.
    3) 3/5. Niby ta niebieska bluzeczka i spodnie pasują do siebie, gdyby zdjąć ten blezerek, czy co to tam jest. Taki trochę kiczowaty.

    Aria.
    1) 5/5. Wymarzona stylówka.
    2) 5/5. Może szału nie robi, ale przynajmniej jakoś zgrabnie wygląda. Chętnie bym włożyła.

    Alison.
    1) Ciężko mi ocenić, bo dołu nie pamiętam. Tak zwyczajnie się ubrała do latania po domu.

    Spencer
    1) Nie oceniam, bo to też kolejna stylówka do latania po domu. Aczkolwiek u niej to zrozumiałe. Sama chętnie bym wskoczyła w takie ubranka :D
    2) 2/5. Nie przepadam za takim "kujońskim" stylem. Sweterek w paski i do tego kołnierzyk... nie moje klimaty.

    Najlepsza stylówka Arii nr 1, a najgorsza Spencer nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. nietrafiona*

    Najlepsze stylizacje ma jak zawsze Aria. Jeśli chodzi o Hannę, to jak dla mnie wygląda świetnie w czarnej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podoba się czarna sukienka Hanny :)
    Jak dotąd w tym sezonie Aria ma najlepsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hanna
    1) Mi się osobiście bardzo podoba ten look. Na luzie, utrzymany w podobnej kolorystyce. Zarzut miałabym jedynie do okazji, w jakiej Hanna go założyła. Myślę, że odwiedziając miejsca na wesele ubrałabym się odrobine bardziej elegancko. Ogólnie naprawdę spoko.
    2) Sukienka świetna! W takim wydaniu lubię Hanne najbardziej. Widać wtedy jej zamiłowanie do mody i świetne wyczucie. Sukienka sliczna, sama chętnie taką bym ubrała.
    3) I tu znowu mi się podoba. Uważam, ze stylizacje Hanny w 6 i 7 sezonie zdecydowanie są bardzo trafione i na czasie. Ten outfit jest taki codzienny, najbardziej podoba mi się kurtka jej kolor i faktura!
    Aria
    1) Aria w porównianiu do siebie z lat licealnych wygląda idealnie. Mniej odważne wzory, jest duzo szczuplejsza przez co i na stylizacje jakoś inaczej patrzy się. Tu wygląda ślicznie, stonowane kolory, świetna ramoneska, ubranie dostosowane do okazji. Aria wygląda na kobiete z klasą i dobrze
    2) To samo w tym przypadku. Kurteczka śliczna, Aria ma chyba słabość do kurtek typu biker, bo ma je chyba w każdym kolorze mi łączy je ze wszystkim. Sama bym tak chciała. A pudrowy róż uwielbiam
    Jeśli chodzi o Spencer nie mam co za bardzo powiedzieć. To zwykłe swetry i jeansy, aby było najwygodniej. Nie podlega to według mnie ocenie.
    Pozdrawiam, Wasza stała czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widzę, że mamy różne gusta! ale o to w tym chodzi. każdy lubi co innego. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Czy ktoś oprócz mnie zauważył, jak bardzo jest podobna sukienka Hanny do sukienki Lucy z People's Choice Awards 2016?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. bardzo podobna, ale jednak nie ta sama. Wydaje mi się, że obie sukienki pochodzą z jednej kolekcji od tego samego projektanta

      Usuń
    3. Ja zauważyłam, bo mam właśnie zdjęcie z tej gali na laptopiku. Takie grupowe. I bardzo podobała mi się tam fryzura Lucy. I wydaje mi się, że to takie same kiecki tylko ta Lucy była dłuższa z tą firanką u dołu :D

      Usuń
  6. Outfity Arii perfekcyjne :)
    Spencer i Ali zwyczajnie.
    Sukienka Hanny jest dla dziewczyn z małym biustem, no sory, wygląda jak tania dz****. Pozostale jej stylizacje poza spodniami z pierwszego zdjecia są ok.
    A gdzie Emily? Aaa, ona miala na sobie tylko bluzę dresową z emblematem klubu plywackiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, żebym miała jakieś doświadczenie, ale wydaje mi się, że tanie dziw*** ubierają się o wiele bardziej kiczowato, sprośnie i tak dalej :P
      Rozumiem, że nie podoba Ci się ten outfit, ale bez przesady. Teraz sznurowanie z przodu jest w modzie. A sukienka nie jest taka krótka, żeby pokazywać dupsko. Pokazuje tylko dekolt, ale nie w jakiś wielce gorszący sposób :P Chyba trochę przesada z takim określeniem :D

      Usuń