środa, 12 kwietnia 2017

Nowe plakaty do 7B

Plakaty promocyjne 7B z każdą Kłamczuchą. 

PLAKATY W POŁĄCZENIU TWORZĄ SŁOWO "LIARS".


P.S. Najgorzej, że plakaty wychodziły w odwrotnej kolejności, czyli od "S". Na początku nie wiedziałam, jakie hasło się ukaże. Doszło już do "SRA...." i wtedy pojęłam, że coś tu jest nie tak :D

HASŁO HANNY:
,,Kłamczucha do końca"

HASŁO EMILY:
,,Graj nieczysto"

 HASŁO ALISON:
,,Graj na poważnie"

HASŁO ARII:
,,Nie daj się okpić"

HASŁO SPENCER:
,,Wykonaj swój ruch"


***
Co sądzicie o plakatach i ich hasłach przewodnich?

Mi najbardziej podoba się hasło Emily:
,,Graj nieczysto"

xoxo
LR

8 komentarzy:

  1. "Kłamczucha do końca" - plot twist... Hanna jest A :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No byłyby jaja, jakby okazało się, że "Tamtej Nocy" zamordowano prawdziwą Hannę, a ta teraz to jej bliźniaczka. I najpierw niby próbowała grać milutką, normalną, ale w końcu powiedziała "Pałka się przegięła, mam tego dość. Jak żyć w tym nienormalnym mieście? Ciągle ktoś zadek zawraca albo wraca zza grobu..." :D

      Usuń
  2. Jak doszło do momentu gdy było SRA to dalej mogłoby być SRALI
    XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku wiedziałam, że to musi utworzyć jakieś hasło, ale tak mnie zagięli cwaniaczki :D Dali od tyłu i wyszło mi jakieś SRAI, bo wtedy plakat Hanny jeszcze się nie ukazał. Jak to człowieka można podejść łatwo hahahaha xD

      Usuń
  3. Po raz pierwszy podobają mi się plakaty promocyjne. Są naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają,ale jestem zła, że dziewczyny nie miały nowej sesji wspólnej! przecież to praktycznie ostatnia taka okazja, a plakaty promocyjne z przed rocznej sesji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny plakat Shay i prześliczna Sasha przeglądająca się w lustrze. Ogólnie wszystkie dziewczyny wyszły świetnie, plakaty są mega!

    -Fabienne

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń