piątek, 14 kwietnia 2017

Dziewczyny w The Ellen Degeneres Show [Aktualizacja]

CAŁY ODCINEK (Prawie 42 minuty) MOŻECIE ZOBACZYĆ TUTAJ:

PLL zaczyna się od 27:30 minuty, ale nic nowego nie zobaczycie. 




1. Lucy: Zwykle przed wywiadami odbywamy rozmowę z rzecznikami prasowymi. Dają nam listę rzeczy, o których możemy rozmawiać i takich, o których nie możemy rozmawiać. Z grubsza możemy jedynie mówić "Zobaczycie sami".

2. Ellen spytała, która z dziewczyn jest największą Kłamczuchą w realnym życiu. Na co Shay odparła: Ashley, bo zawsze wywija jakieś numery. Ashley łaskawie przytaknęła.

3. Lucy stwierdziła, że na pewno jest najmniejszą Kłamczuchą. True story.

4. Lucy: Lubimy się na tyle, żeby zrobić sobie wspólny tatuaż.

5. Potwierdzono, że Ashley wpadła na pomysł wspólnego tatuażu.

6. Shay na początku nie była zbyt chętna do wydziarania się. Wolała tatuaż z henny.




















xoxo
LR

8 komentarzy:

  1. Ale Lucy strasznie wygląda ;o W ostatnich odcinkach wyglądała ślicznie. Teraz wygląda jak stara baba. Czarne włosy jej nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chciała spróbować "poważniejszego" looku :D Przy jej "baby face", jakoś mnie to nie dziwi. Mam ten sam problem :D

      Usuń
  2. To jest fragment,a nie cały odcinek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Całość trwa tam prawie 42 minuty, ale poprzedni filmik z YT był po prostu okrojoną wersją z najważniejszymi fragmentami. Pominęli wszystkie reklamy, pierdoły i inne konkursy z The Ellen Degeneres Show.
      Poza tym, co już było widziane, Kłamczuchy nic nie mówiły.

      Usuń
  3. Sasha wyglądała zaskakująco dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz w życiu nie podoba mi się fryzura i kolor włosów Lucy. Ten kolor i sposób obcięcia po prostu jej nie pasuje.
    I choć wielu się podoba fryzura Sashy, to mi przedziwnie. Włosów jest tyle, że nie ma co z nimi zrobić. Nie sądziłam, że aż tak mocno je sobie przedłużyła. Sukienka też nie najlepsza. Ogólnie to dobrze wypadła tylko Ash i Troian. A odcinek takie nic, byle by było. I Ellen latająca z tym kółkiem, ta nigdy by nie trafiły, gdyby ta nie zaczęła latać i im pomagać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi znowuż na odwrót, bo podoba mi się fryzura Lucy. W końcu wygląda nieco poważniej. Też mam problemy z "baby face" jak ona, więc rozumiem jej potrzebę zmian :D
      Co do Sashy, no może i faktycznie za bardzo przedłużyła włosy i widać, że zalatuje sztucznością, ale i tak wygląda nieziemsko w porównaniu do np. stylizacji z Paleyfest.
      A wdzianko najbardziej to mi się podobało też Lucy. Zaraz potem Troian i Ashley.
      Ogółem spodziewałam się, że więcej pogadają, a nie będą bawić się w głupie rzucanie samolocikami. Zawiodłam się ;(

      Usuń