środa, 5 października 2016

Siła prawdziwej miłości

Cześć!

Czy mieliście już przyjemność rzucenia okiem na książkę Arii i Ezry?
Przyjrzyjcie się recenzji na samej górze okładki, która brzmi:
 ,,(...) Then and Now to świadectwo siły prawdziwej miłości". 

Taaa, świadectwo prawdziwej miłości. Tylko czyjej? Nicole i Ezry, czy Arii i Ezry? Jestem ciekawa, jak zareaguje Aria, gdy zobaczy opinię The Times. Powiedzieć, że będzie dziwacznie to za mało. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę minę panny Montgomery.

W rozwinięciu treści notki znajdziecie kolejne, ciekawe zdjęcia. Powiem tyle, że można na nich dostrzec dwa pierścionki (być może) zaręczynowe.
Zapraszam!!!


 1. Ashley Benson
Na jej palcu możemy zobaczyć wielgachny pierścionek. Czy zaręczynowy? Ciężko powiedzieć, ale można śmiało zakładać, że Haleb weźmie ślub. Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby zrobili to szybciej, niż Ezria.


 2. Sasha Pieterse
 Ona także ma pierścionek na serdecznym palcu. Alison raczej nie nosiłaby ozdoby po Elliocie, więc możliwe, że to "prywatny" pierścionek Sashy, ponieważ jakiś czas temu zaręczyła się z Hudsonem Sheafferem albo Emison także zostanie parką "narzeczonych".
Tym też bym się wcale nie zdziwiła, ponieważ wiadomo już, że Emison będzie miało jakąś wielką scenę przy kamieniu pocałunków. Zatem, kto wie?

~ * ~
Wybaczcie, że tak słabo z notkami ostatnio, ale na razie mam lekkie problemy kardiologiczne. Dzisiaj mam na sobie Holter. Jestem podłączona do kabli, jak jakiś terrorysta! Boję się wstąpić jutro na uczelnię, żeby nie posądzili mnie o próbę zamachu bombowego, haha. 

LILY RED

12 komentarzy:

  1. Sasha nie wzięła ślubu, jest tylko zaręczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziękuję za zwrócenie mi uwagi. Byłam święcie przekonana, że Sasha wzięła już ślub. Sama nie wiem, czemu tak mi się "uwaliło". Może to starość, a może weselny klimat tak się zaczyna :D

      Usuń
  2. Czy to nie są przypadkiem.stroje ze słynnej sceny 6x10?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Na Snapchatach było widać, że dziewczyny są odziane w ciuchy ze "sceny w klasie" ;)

      Usuń
  3. Troian Bellisario też miała pierścionek zaręczynowy (chyba) przy kręceniu 19 odcinka. I to na bank nie był pierścionek od Patricka,bo ten od niego inaczej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholibka, jakieś wedding boom nadchodzi chyba ;p

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Łola Boga, skoro Toby (podobno) ma nie żyć to z kim mogłaby się zaręczyć Spencer? Z Wrenem?? :D

      Usuń
    4. Powiadam Ci, że Toby żyje. Miałam wizję. Jestem medium :P

      Usuń
  4. W Ameryce pierścionki zaręczynowe i obrączki nosi się na lewej dłoni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle tak, ale ostatnio chyba panuje moda "jak wygodnie".

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o "prawdziwe życie" to prawda, ale w serialu postacie nosiły na lewej. Chyba że chcą zmylić widzów. :)

      Usuń