sobota, 29 października 2016

Pożegnanie Sashy Pieterse

Witam!

Uznałam, że pożegnalne słowa Sashy zasługują na oddzielną notkę, gdyż sporo uwagi skupia się na "miłosnych wyznaniach" Troian, Keegana i Patricka J. Adamsa. 

W mojej skromnej opinii, to właśnie notka pożegnalna Sashy jest najbardziej wyjątkowa i pokazuje, jaką jest cudowną osobą w życiu prywatnym. 
Sasha nie zapomniała podziękować KAŻDEMU. Nie wyróżniała nikogo szczególnie i to najbardziej mi się spodobało. 
Zapraszam do zapoznania się z treścią pożegnania Sashy, ponieważ naprawdę warto! 
Love ❤️



POŻEGNALNE SŁOWA SASHY:

"Nigdy nie czułam tak wielu emocji na raz. Kocham każdą pojedynczą osobę z obsady aktorskiej i ekipy filmowej. Pretty Little Liars było ogromną częścią mojej tożsamości przez 7 lat i cząstka mnie pozostanie tam na zawsze.

Dziękuję Wam wszystkim za miłość, jaką mi okazywaliście. To Wy jesteście powodem, dla którego zjawialiśmy się w pracy każdego dnia, a to było to warte każdej poświęconej temu sekundy. 

Z głębi serca dziękuję. Kocham Was całym sercem ❤️ 
Kochani, przed Wami 10 niesamowitych odcinków, które zobaczycie w następnym roku. Nie mogę doczekać się aż sama je obejrzę. 
Dziękuję Lucy Hale, Troian Bellisario, Ashley Benson i Shay Mitchell za stworzenie siostrzeństwa/solidarności jajników. Dziękuję Andrei Parker za bycie najlepszą inspiracją, autorytetem, buntowniczym sercem, uzdrawiaczem duszy, drugą mamą, a teraz także przyjaciółką na zawsze. Dziękuję Vanessie Ray za okazywaną mi miłość, uprzejmość oraz grację każdego poszczególnego dnia, gdy znajdowałaś się na planie. Jesteś błogosławieństwem w pracy i w życiu. Dziękuję Janel Parrish za jej opanowanie. Szanuję Cię i kocham jak przyjaciółkę oraz utalentowaną aktorkę. Nigdy nie zapomnę miłości, jaką mi pokazałaś. Dziękuję Ianowi Hardingowi za ciągłe rozbawianie mnie. Masz takie dobre serce, dlatego kochałam każdą sekundę spędzoną w Twoim towarzystwie. Dziękuję Tylerowi Blackburnowi za obecność i bycie tak pełnym pasji. Jestem bardzo wdzięczna mogąc mieć Cię w moim życiu. Dziękuję Keeganowi Allenowi za uchwycenie naszych szczęśliwych, zabawnych, umęczonych i smutnych momentów na swoich zdjęciach. Jesteś naprawdę wspaniały. 
Dziękuję każdemu pojedynczemu członkowi obsady aktorskiej, który wkroczył na nasz plan. Wszyscy nadaliście kształt serialowi i troszczyliście się o niego. Nie bylibyśmy tacy sami bez Was. Dziękuję naszej NIESAMOWITEJ EKIPIE FILMOWEJ, która nigdy nas nie zawiodła. Zawsze byliście pełni wiary i lojalności. Ufałam wszystkim, powierzając Wam swoje życie i nigdy nie zapomnę naszej więzi. Jesteście kimś więcej, niż tylko przyjaciółmi. Jesteście rodziną. Nie chciałabym znaleźć się z kimkolwiek innym o 5 rano w dżungli ❤️ 
Ogromne podziękowania Scenarzystom, którzy kochali i pielęgnowali nasz serial. 
Na koniec choć na pewno nie po raz ostatni, dziękuję Marlene King i Lisie Cochran za stworzenie tego środowiska miłości, który nazywam domem. Jestem wdzięczna na wieki."

(INSTAGRAM)


*************

Sasha Pieterse jest wyjątkową kobietą. Cierpi na zaburzenia równowagi hormonalnej, ale mimo krytyki wobec swojej wagi, dziewczyna nie poddaje się. Warto śledzić jej Instagram, ponieważ zwykle Sasha publikuje wartościowe mądrości życiowe, niż jakieś tam pierdoły. Osobiście lubię poczytać jej listy otwarte, przesłania i cytaty, które kieruje do wszystkich.
Myślę, że to jej skromność sprawia, iż jej słowa są tak wartościowe.
Nie zrozumcie mnie źle, ale Troian, Keegan i Patrick, co chwila sobie słodzą. Ich "wyznania" nie robią już na mnie takiego wrażenia. Gdy widzę nagłówki ,,Keegan napisał list miłosny Troian" nawet nie zaglądam, ponieważ widziałam tyle komplementów z jego strony wobec Troian, że już mi to zbrzydło.

Pożegnanie Sashy według mnie jest najbardziej wzruszające ❤️
A Wy, co o tym sądzicie?

LILY RED

3 komentarze:

  1. Niesamowita dziewczyna. Az ciezko uwierzyc, ze ma dopiero 20 lat. Wiekszosc z nich miala tyle kiedy zaczynala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Sashę i mam nadzieję zobaczyć ją jeszcze w jakimś innym serialu lub filme

    OdpowiedzUsuń
  3. Sasha jest jedną z niezwykłych osób które znam. Uwielbiam ją za to że się nie poddaję mimo krytyki na jej temat.

    OdpowiedzUsuń