środa, 12 października 2016

Metamorfoza - Alison

Witam!
Zwykle staram się nie wstawiać notek z jednym zdjęciem, ponieważ nie zawsze są one jakimś wielkim newsem. Tym razem jednak nie mogłam się powstrzymać. Porozmawiajmy o "nowej" Alison. Właściwie to nadal jestem zszokowana tą grzywką. Tzn. widziałam już zdjęcia Sashy z nową fryzurą, ale były bardzo "nietwarzowe". Byłam na "nie", a teraz jestem na "mówię stanowcze: raczej nie".
Zastanawia mnie powód metamorfozy Alison. Aktualnie nagrywano finał, a chodzą słuchy, że scena z poniższego gifa (słynna scena w klasie) ma pojawić się w 7x19. Czyli grzywka wyskoczy na sam koniec.

Mówi się, że gdy kobieta zmienia fryzurę to znaczy, że ma kogoś na oku. Może coś w tym jest? W końcu istnieje szansa, że Alison będzie chciała coś zmienić w swoim życiu, ponieważ szykuje się na wojnę z Paige o uczucia Emily. A może ponownie zobaczymy jakiś przeskok czasowy?
Chociaż spotkałam się już z teoriami na Tumblr typu ,,OMG, Alison na pewno ma bliźniaczkę!" :)

P.S. PRZYPOMINAM O PRZYSYŁANIU WASZYCH OCZEKIWAŃ WOBEC KOŃCA PLL
Oczekiwania - link

Grzywka, grzywka, grzywka....




LILY RED

3 komentarze:

  1. Sasha wygląda słodko 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Paige to coś jej nie widać na planie. Ciekawe czy A ją zabiło czy ukrywają ją bo będzie A.D

    Alison bardziej podoba mi się bez grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki moment, że zastanawiałam się, czy to Paige nie zabiła Charlotte. Tak na dobrą sprawę nie wiadomo, kiedy ona wróciła do miasta. Mogła się ukrywać. Według mnie to z pracą trenera była zwykła wymówka. Chciała wrócić do miasta, bo dowiedziała się o powrocie Emily. I może wkurzyła się, że Ali zmusiła Emily do zeznawania na korzyść uwolnienia Charlotte, więc postanowiła wykurzyć Ali z życia swej ukochanej. Tej nocy, gdy zginęła Charlotte, może Paige śledziła Alison i to ją chciała zabić. Tylko pomyliła się i trzepnęła Cece. A potem ukrywała się w jakiejś dziupli, żeby nie być podejrzaną :D

      Też wolę Ali bez grzywki :D Podobną grzywkę miała Paige, haha

      Usuń