czwartek, 13 października 2016

Na zdrowie!

Dobry wieczór!

Czy to nie zabawne, że wystarczy jedno zdjęcie Juliana z drinkiem, żeby spora część fanów PLL podniosła okrzyk: ,,Wiedziałem/am, Wren jest A.D." oraz ,,Wren jest prawdziwym Charlesem. Na pewno".
Przysięgam, że widziałam teorie o tym, że Wren musi być A.D., ponieważ zdjęcie po waszej lewej stronie to super mocna wskazówka. Wiecie dlaczego? 
- Bo szklanki są takie same!!! 

Kopara mi opadła, gdy zobaczyłam taką swobodną "teorię". Szklanki może są podobne, ale na pewno nie te same. Niektórzy fani po tylu latach doszukują się wskazówek we wszystkim.
A Julian zapewne zrobił sobie z nas śmieszki :)



~ * ~
Komu wódkę z colą? 
LILY RED

2 komentarze:

  1. Oj Julian, ale z ciebie śmieszek
    Ja już przestałam tworzyć teorię, tego serialu nic już nie uratuje. Czy to będzie Wren, czy nie jedyne czego chce to wielkie ,,wow, Marlene zrobiła kawał dobrej roboty'' za bardzo w to nie wierzę, ale tego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że i tak będzie lekka do dupki, bo umrze pewnie ktoś kogo lubimy. Toby zostanie oszczędzony to w jego miejsce wskoczy Mona. Tak czuję. I już mi się to nie podoba :)
      Ale największe jaja to byłyby, jakby Wren był kochankiem Cece. Masakra. A Elliott jego kuzynem czy coś w tym stylu i dlatego potem też związał się z Cece. Po rodzinie nic nie ginie xD

      Usuń