piątek, 28 października 2016

Nowe tatuaże dziewczyn

Hej! Pożegnania trwają i możemy je bacznie obserwować na snapchacie i instagramie. Wczoraj było ostatnie spotkanie twórców i aktorów na planie, które pokazywała Wam Lily Red w poprzednim poście. Dzisiaj dziewczyny spotkały się ponownie. W nowych fryzurach (Sasha stała się szatynką! Ashley ściągnęła doczepiane włosy!) usiadły razem przy stole i zaśpiewały sto lat dla jubilatki Troian Bellisario! Dziewczyna właśnie skończyła 31 lat.

Ich spotkanie miało jeszcze jeden cel. Wszystkie aktorki czyli Shay, Ashley, Troian, Sasha, Lucy i Janel zrobiły sobie tatuaże na palcu. Wzorem była pierwsza litera granej przez nich postaci! 7 lat to spora część życia, nie dziwię się, że dziewczyny tak zżyły się ze swoimi postaciami.












 Lubię takie minimalistyczne, ale znaczące tatuaże więc mi się podobają. 
A Wam? Zrobilibyście sobie na ręku taki tatuaż na ich miejscu?

ps. Czy tylko mnie dziwi fakt co tam robi "Mona"? :D

xoxo
Stalia

15 komentarzy:

  1. Mnie nie dziwi, że była tam Janel. Laski się kumplują :D
    Fajnie. Super pomysł. Jestem za. Sama mam tatuaż i nie miałabym nic przeciwko małemu na palcu.
    To fajny symbol przyjaźni dziewczyn <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zdziwił ten fakt. pomimo tego, że dziewczyny wiadomo się kumplują to nigdy jakoś razem z Janel nie spędzały tego czasu. Może po prostu spodobał jej się fakt zrobienia takiego tatuażu? :D

      Usuń
    2. Albo może po prostu nie wszystko pokazują publicznie? Mnie nie zdziwiło,a właśnie ucieszyłam się. Co jak co,ale zgrana była ich szóstka razem :D

      Usuń
    3. to fakt! fajnie,jakby dziewczyny często spotykały się właśnie po zakończeniu serialu. To pokazałoby, że ich przyjaźń była prawdziwa :D

      Usuń
  2. Stalia, my też sobie walniemy po tatuażu na zakończenie działalności blogowej hahahaha xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ze niby co? aapll ? xD

      Usuń
    2. Ty zrobisz ,,S" od Stalia! A ja ,,L" albo ,,LR" od Lily Red :D
      Taki myk :D

      Usuń
    3. Cholibka, ale serio chyba się skuszę, bo już od dawna mnie nosi na drugi tatuaż. Kolejny cytat na drugim nadgarstku ,,All best people are crazy" albo wzór floral. No i może literkę na palcu :D Walnie się "A" i "L" :D

      Usuń
  3. Ja osobiscie jestem zakochana w tych tatuazach i wgl w tym ich pomysle z tymi tatuazami. Cos cudownego, wspaniala pamiatka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Janell była z nimi od 1 sezonu, więc nie jestem zaskoczony tym faktem, że tez ma tatuaż. Jedynie co mnie dziwi, to dlaczego niektóre mają małe litery, a niektóre wielkie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia upodobań. Zdania zaczynam wielkimi literami, ale napis na nadgarstku mam z małych, bo ładniej wyglądało. Aczkolwiek gdybym brała literkę po swym imieniu to raczej dużą. W każdym razie... wiesz jak to jest z babami. Raz się to podoba, raz tamto hahaha ;D

      Usuń
  5. Oglądałam snapy z robienia tatuaży i nie mogę wyjść normalnie z podziwu jaka Lucy jest piekna! Kurcze chciałabym poznać jej sposób na taki świeży i pełen blasku wygląd, zawsze miała ładna urodę ale teraz to po prostu wow! Haha a co do tatuaży, to są świetne :) na ich miejscu tez bym taki chętnie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem strasznje zakochana w jej wygladzie i ogolnie ja uwielbiam. A co do wygladu to ona ma ogolnie taka #babyface

      Usuń
  6. Ma, ale w którymś sezonie (chyba 3 albo 4) miała jakiś taki "kryzys", była nadal piękna ale troszkę inaczej wyglądała, pomyślałam sobie wtedy że to już może po prostu wchodzenie w dorosłość i wiek na nią działa a tu nagle takie woooow i czas się dla niej cofnął :D

    OdpowiedzUsuń