środa, 19 października 2016

Potwierdzenie od Marlene o Red Coat

Hello!

W końcu dostaliśmy potwierdzenie od Marlene, "KTÓRY" Red Coat i "KIEDY" pojawiał się w 3 sezonie.

Hmm, to całkiem ciekawe, że tyle dziwnych rzeczy działo się dookoła rodziny Marin i że zarówno Cece, Alison i Hanna są tak do siebie podobne. Do tego, jak widać na obrazku, Red Coat często miał jakieś nawiązanie z Hanną. 
Pamiętajmy, że raz Hanna przebrała się za Red Coat, a innym razem "Czerwona" obserwowała dom Marinów. Jakby tego było mało, Sara w przebraniu Red Coat nie wyciągnęła z pożaru Hanny, ale zrobiła to przebrana w czerwony płaszcz Alison.

Czasem sama miewam problem, żeby na zdjęciach rozróżnić Sashę i Ashley (jeśli są słabej jakości albo zrobione z daleka). Szkoda, że producenci zmarnowali możliwość stworzenia ciekawej historii w tym temacie. A czytałam gdzieś-kiedyś, że któryś z producentów powiedział, iż nie mieli czasu na opowiedzenie historii Marinów.



 - Red Coatem, który obserwował Hannę przy butiku w Filadelfii była Alison


- W 3x02 i 3x17 to była Charlotte. 


Ciekawa analogia!!!
Jeśli u góry po lewej stronie, to naprawdę Mary... i gdyby Hanną była jej córką w miejsce Spencer, wtedy podobieństwo scen byłoby naprawdę uderzające. 


*  *  *  *  *  *  *
LILY RED

2 komentarze:

  1. Ja ogólnie mam problem z rozróżnieniem Ashley i Sashy, zwłaszcza teraz. Są mega do siebie podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja tak mam! Niedawno widziałam zdjęć zza kulis z kręcenia sceny grupowej: Kłamczuchy i Ezra. I na początku myślałam, że Ashley to Sasha. Byłam pewna, że Alison ma bliźniaczkę, haha.

      Usuń