niedziela, 23 października 2016

Aktorzy PLL o filmie 'Hocus Pocus'

Cześć!

Zbliża się Halloween, które w USA jest dosyć ważnym świętem. Mniej więcej w tym okresie, stacje telewizyjne za granicą puszczają po raz kolejny "Hocus Pocus" z 1993 roku. 
To dosyć kultowy film, więc myślę, że większość z Was go widziała. Ja oglądałam i miło wspominam.
Jak się okazuje, aktorzy PLL również uwielbiają ten film! 
Specjalnie dla Was przetłumaczyłam filmik i wgrałam polskie napisy. Możecie sprawdzić, co o "Hocus Pocus" powiedziały nasze gwiazdy.
Lucy jest przesłodka! :)
Miłego oglądania!

PROSZĘ O NIEKOPIOWANIE!!!

Skoro zbliża się Halloween to łapcie Noela w roli Edwarda Cullena :)

LILY RED

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za tłumaczenie <3
    I za to że tak dbacie o bloga. Wychodząc tu wiem że zawsze znajdę tu coś oryginalnego :-)
    Mimo pauzy w serialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widzę ten film! Aż dziwne, że za granicą kultowy :D Chyba muszę go nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty nawet z Power Rangers mialas sie na bakier haha. Ale jak moglas Hocus Pocus nie widziec? Ja pamietam jak dzieciakiem bylam i ogladalam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pisze ta co PAMIĘTNIKA nie widziała :D:D:D:

      Usuń
    2. Ale mam na laptopie wgranego od 2 lat! W końcu nadejdzie jego pora :D
      Damn, za dużo o sobie wiemy hahaha :D

      Usuń
  4. Chyba muszę go odpalić na Halloween! :D

    Btw też nie widziałam Pamiętnika i również przymierzam się do niego jakieś 2 lata..

    OdpowiedzUsuń