czwartek, 27 października 2016

Pożegnanie Part 2 [aktualizacja]

Cześć!

Pożegnań i zdjęć z końca PLL przybywa, dlatego musiałam stworzyć drugą część notki.

W notce znajdziecie oryginalne filmy-snapy z zakończenia, a także pożegnania obsady i zdjęcia. 
Wiadoma sprawa! Zapraszam do rozwinięcia.




POŻEGNANIA CODY'EGO, ASHLEY BENSON I VANESSY RAY SKULL:























(Kochałem odgrywać Wrena. Jestem wdzięczny za przyjaźnie, które zawarłem i za niesamowitą obsadę oraz ekipę, z którymi miałem zaszczyt pracować. I z wami wszystkimi)


LILY RED

5 komentarzy:

  1. Z jednej strony to dobrze, ze 7 sezon to ostatni, bo jakby miało sie to dalej ciagnąc to kłmczuchy do 40 nie dowiedziałyby sie kto jest A XD Ale z drugiej strony troche to smutne, bo zżyłam się z tym serialem ;/ Chociaż niektóre rzeczy w tym serialu było nie do ogarnuęcia ja lubiłam go oglądac i czekać cały tydzień na nowy odcinek, zeby dowiedziec się jaki znowu błąd popełniły kłamczuch xd I jak patrze jak wszyscy się zżyli ze soba na planie, to aż łezka się w oku kręci :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dodać je ostatni wywiad z Bidchatu JIana? Mówił o Lucy i o Ezrii było by super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, ale nie wiem, o którym mowa. Nie oglądam bidchatów i nawet nie wiem, jak to działa;) Nie wiem nawet jak odnaleźć ten, o którym myślisz?

      Usuń
    2. W yt, Ian Harding on bidchat 23rd september

      Usuń
    3. O dzięki. Data najważniejsza. Okej, to zobaczę co mówił. Jak pojmę wszystko to może nawet zrobię polskie napisy do filmiku ;)

      Usuń