środa, 12 października 2016

Afera pierścionkowa

Hello, again!

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że tak naprawdę nie ma żadnej "Afery pierścionkowej". Wymyśliłam to określenie na potrzeby notki, ponieważ ostatnio coraz częściej aktorzy PLL wrzucają na Snapa zdjęcia, na których ewidentnie widać pierścionki/obrączki. 
Jedni mówią ,,W USA pierścionek nosi się na lewej dłoni, a nie na prawej". Drudzy mówią ,,To zależy. Jedni noszą na lewej, inni wolą na prawej".
Czytałam jednak, że zdjęcia ze Snapa, na których widać pierścionki na prawej dłoni są pokazywane z innej perspektywy. Chodzi o to, że nam wydaje się, iż to prawa ręka, a tak naprawdę to lewa, ponieważ Snapchat robi jakieś odbicie lustrzane? 
Nie wiem, jak to wyjaśnić, ponieważ nigdy nie miałam Snapa i nie wiem, jak się tego używa. Zatem wybaczcie, jeśli się mylę. 

Zapomnijmy jednak na chwilę o tym, kto lata po planie z pierścionkami/obrączkami. 
Chciałabym się dowiedzieć, jaka jest Wasza opinia na temat "Afery pierścionkowej" i czy podoba Wam się to, że aktorzy tak radośnie publikują tyle zdjęć?
Jeśli pójdzie tak dalej to do kwietnia zaspoilerują nam wszystko i poznamy tożsamość A.D., szybciej niż sądzimy :)



Rozświetliłam nieco zdjęcie, żeby pierścionek na palcu Tylera był bardziej widoczny. Widzimy, że na jego lewej dłoni widać... chyba obrączkę?


Niektórzy panikowali, że Hanna ma na palcu pierścionek od Jordana. Owszem, ten jest podobny, ale ma inny kształt. 


Nie sądzę, żeby były jakiekolwiek powody do paniki. Haleb weźmie ślub na 100%.


Z Shay to już ciekawa sprawa, że ma pierścionek na palcu. Czy Marlene naprawdę planuje połączyć Ali i Emily węzłem małżeńskim? 


Sasha też ma pierścionek na swoim palcu. Jakaś pierścionkowa epidemia!

------------------------
Pytanie tylko, czy to zagrywka (w przypadku Sashy i Shay), żeby ludzie podniecali się i mówili o PLL?



LILY RED

2 komentarze:

  1. Ja się zaczynam zastanawiać, czy to nie jest zagrywka ze strony Marlene. ,,A teraz losujemy pierścionki, doprowadzimy nasz fandom do szaleństwa''. Pewnie i tak wszyscy wezmą ślub, eh straciłam już resztki nadziei co do tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zwykłe pierścionki dołączane do gumy albo kupione u chińczyka, hahahaha :D
      Btw, dawno dawno temu sprzedawano takie gumy do których były dołączone pierścionki. Jejku, jaki szał na to był. Ja brałam motyle same :D

      Usuń