piątek, 21 października 2016

Wyniki ankiety

Cześć! Dziękuję Wam za oddawanie głosów w ankiecie na temat 
"Najbardziej denerwująca osoba w pll"
Wyniki prezentują się następująco:

Hanna         - 12 %

Spencer   - 2 %

Caleb       - 19%

Alison       -   8 %

Paige        - 33%

Sara Harvey -  16 %

Emily   -  7 %


Podsumowując:
Fajnie, że była taka rozbieżność głosów, bo dzięki temu dowiedzieliśmy się, że każdego z Was kto inny najbardziej denerwował w pll. Na 293 głosy to 97 wyborów padło na Paige! I to ona dostała miano najbardziej denerwującej osoby w pll. Dużym zdziwieniem dla mnie okazał się Caleb, który znalazł się już na drugim miejscu! Wierze, że ta cała sytuacja ze Spalebem Was skierowała ku temu wyborowi! Kto by pomyślał, że Caleb. On u mnie faktycznie więcej stracił niż zyskał, ale z pewnością nie byłby w ścisłej 5. Proszę napiszcie w komentarzu o co chodzi! ;D
Na trzecim miejscu (wiadomo) znajduje się Sara Harvey. Tu nie ma zdziwienia. Osobiście głosowałam na Paige. Dziewczyna denerwowała mnie od początku. Ta ciągła zazdrość o Emily i ciągłe zainteresowanie sprawami, które nie powinny ją interesować i te wtykanie nosa w nie swoje sprawy. Strasznie irytuje mnie również ta nienawiść do Alison pomimo tego iż ona ją przeprosiła ta ciągle coś do niej ma! I ta jej fryzura...! ;)


Kolejna ankieta znajduje się już po lewej stronie na pasku! 
Kto Waszym zdaniem ma najlepszy styl ubierania? Bardzo mnie to interesuje! :)

xoxo
Stalia

2 komentarze:

  1. Caleb jest tak wysoko bo teraz żaden z jego związow nie wydaje się prawdziwy. Nie wyszło mu z jedną, poszedł do drugiej, druga go zostawiła wrócił do pierwszej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie nie lubię już Haleba. Uważam że ich zejście jest bardzo na siłę. Z resztą shippów chyba mam to samo.

      Usuń