środa, 26 października 2016

Dziewczyny na rozdaniu nagród Elle

Witam!

Nasze aktorki - Shay, Ashley i Lucy - wzięły ostatnio udział w imprezie magazynu Elle. 
A my po raz kolejny mamy okazję do ocenienia stylizacji dziewczyn.
W rozwinięciu znajdziecie mnóstwo zdjęć z gali!!!


 1. ASHLEY BENSON

Nie wiem, co stało się z tą dziewczyną, ale nie podoba mi się jej styl (ostatnimi czasy). Sukienka sama w sobie nie jest zła, choć szału nie robi. Tylko że z pewnością, Ashley nie pomaga ulizana fryzura ze sporymi odrostami. Miewam takie wrażenie, że Ashley majstrowała coś przy swojej twarzy albo po prostu jej stylizacje i fryzura sprawiają, że ostatnio wygląda nieco starzej. 



2. LUCY HALE

Lucy jak zawsze wygląda świeżo, młodzieńczo i uroczo. Osobiście lekko skróciłabym sukienkę, ponieważ nie uważam, żeby ta koronka na dole była jakoś szczególnie potrzebna. Bardzo podoba mi się góra i motyw kwiatowy! Koronki to coś dla mnie!
Makijaż na plus. Fryzura nie jest najgorsza (na pewno lepsza niż u Ashley), ale lepiej byłoby, gdyby Lucy zostawiła rozpuszczone i pofalowane włosy.



3. SHAY MITCHELL

Właściwie to nie wiem, jak opisać swoje uczucia do tej stylizacji. Raczej jestem na nie. I dla sukienki, i dla naszyjnika (obroży jak to mawiam), i dla fryzury. 
Nie rozumiem celu stylizowania włosów, żeby wyglądały na przetłuszczone, mokre, lepkie... zwał jak zwał ;)


4. RÓŻNORODNIE









5. Z VANESSĄ HUDGENS



7. NAJLEPSZA STYLIZACJA (POZA PLL) Z GALI
WG MNIE

Bardzo spodobała mi się suknia Nikki Reed. Uwielbiam sukienki w takim stylu. Niby coś odkrywa, ale nie na tyle, żeby zostać uznanym za ekshibicjonistkę (Jak pewna modelka, która na gali w bodajże Cannes, ubrała sukienkę ze zwisającym skrawkiem matriału między nogami, dzięki któremu było widać jej dolne części ciała w całej okazałości).
Sukienka jest prosta, elegancka, seksowna. Nikki nie przesadziła z dodatkami ani fryzurą.
I like it!



***************************

A Wy, co sądzicie o stylizacjach naszych aktorek? 
Może przypadła Wam do gustu stylizacja Shay albo Ash?

LILY RED

12 komentarzy:

  1. Ashley lepiej wygląda w kurtce niż bez XD
    Z aktorek PLL najlepszą kreację ma zdecydowanie Lucy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie rozumiem fryzury Ashley. Czemu nie powróci do takiego blondu jak miała kiedyś...? :D A to takie odrosty widać i jeszcze te ulizane włosy.
      Naprawdę lubię Ashley i nigdy nie krytykowałam jej figury, szczególnie gdy się jej utyło, a na snapach widywałam ciągle fast foody. No ale mam ochotę nią potrząsnąć i kazać jej pofarbować włosy w końcu hahaha :D
      Lucy to klasa sama w sobie! A Shay zawsze próbuje wyglądać jak seksowna kocica, co czasem jest przesadą, bo w niektórych okolicznościach lepiej wyglądać na gali jak dama, kobieta z klasą, a nie uwodzicielka xD

      Usuń
  2. Najlepiej na gali wyglądały Nina Dobrev i Vanessa a Nikki nie dorasta im do pięt.
    Z pll Lucy.

    Według mnie Nikki ma jedna z najgorszych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na przykład dla mnie, sukienka Niny nie była szczególnie wyjątkowa. To nie znaczy jednak, że będę pisać, że nie dorasta komuś do pięt. Nie wiem, czy nie lubisz Nikki albo o co chodzi, ale nie musisz pisać takich rzeczy...

      Usuń
  3. Lucy ostatnimi czasy wygląda naprawdę przepięknie, bije od niej jakiś blask, wygląda jakoś młodziej, żywiej, jestem zachwycona! A na gali zdecydowanie najlepiej :) Ashley chyba coś właśnie zrobiła z twarzą, dziwnie jakoś wygląda, wydaje mi się że powiększyła usta i coś jeszcze kombinowała, a Shay to już całkowicie na NIE... i makijaż i fryzura i stylizacja i ona cała, wiecznie ta sama mina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się 100 procent!
      Wczoraj miałam taką przekminę, jak przeglądałam zdjęcia z 7 sezonu PLL, że Emily ma ciągle tą samą minę i równie dobrze, jakby ktoś chciał sporządzić grafikę... to mógłby wybrać prywatne fotki Shay i nikt nie skapnąłby, czy to było w serialu, czy gdzieś na sesji albo w teledysku :D

      Usuń
  4. Również nie rozumiem tych włosów Ashley jak i w ogóle jej imidżu, w serialu, zaraz po przeskoku byłam zachwycona jej wyglądem a teraz.. Ani włosy, ani twarz, no nic. Już kompletnie nie rozumiem jak można przyjść na elegancką galę w takich tłustych, ulizanych włosach.. No fuj:D Za to od Lucy bije taki blask, zawsze (nawet bez makijażu i w ciuchach sportowych) wygląda świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wyglądała wtedy, gdy ubrała czerwoną sukienkę i próbowała uwieść Jordana. Taki kolor włosów (jak w tej scenie) pasuje Ashley. Mam nadzieję, że Ashley się jakoś ogarnie, bo ciągle widzę ją z telefonem, ciągle dodaje snapy i zajada słodkości. Nie bronię jej tego i nie krytykuję, ale czasem smutno widzieć, jak piękna dziewczyna zmienia się tak... negatywnie ;)

      Usuń
    2. A mi się Ashley coraz bardziej podoba :) Opinia jak tyłek, każdy ma swój :) Z kolei Lucy odkąd tak schudła wygląda dla mnie jak kosmita :P

      Usuń
    3. Hahaha, podoba mi się to określenie o tyłku :D
      Nie no... czemu jak kosmita? Przynajmniej uroczy kosmita :D

      Usuń
  5. Jak dla mnie Lucy (jak zwykle) wyglądała przepięknie i słodko. Jej stylizacja idealnie pasowała do jej typu urody. Podobała mi się fryzura i szczerze mówiąc chętnie spróbuje uczesać się w podobny sposób:)

    OdpowiedzUsuń